Mladoboleslavské Škodovce se za měsíc listopad podařilo prodat celkem 55.460 vozů. V porovnání se stejným obdobím roku 2008 to odpovídá nárůstu 26,0 %. Nejsilnějšími prodejními trhy jsou Německo a Čína. Vysoká poptávka setrvává u modelu Fabia a Octavia.
Nejprodávanějším modelem značky byla v listopadu poslední generace Škoda Octavia s 20.911 vozy (tj. +17,4 % proti listopadu 2008). Prakticky stejné oblibě se těší Škoda Fabia s 19.598 vozy (tj. +23,2 % proti listopadu 2008).Nejvíce vozů dodala Škoda Auto v listopadu zákazníkům v západní Evropě, celkem 25.565 (tj. +29,8 % proti listopadu 2008). Německo se na tomto odbytu podílelo téměř polovinou (tj. 10.219; +32 % proti listopadu 2008). Výrazně rostly proti loňsku prodeje značky Škoda i ve Velké Británii, a to o 45,3 % (tj. 2.511 vozů).Úspěchy sklízí společnost Škoda Auto také na trzích v zámoří. V Číně prodala automobilka za měsíc listopad 11.186 vozů (tj. +172,8 % proti listopadu 2008), v Indii pak 1.238 vozů (tj. +69,4 % proti listopadu 2008).Prodej v České republice za listopad 2009 činí 5.403 vozů, což znamená meziroční nárůst o 10,6 %.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.