Mladoboleslavské Škodovce se za měsíc listopad podařilo prodat celkem 55.460 vozů. V porovnání se stejným obdobím roku 2008 to odpovídá nárůstu 26,0 %. Nejsilnějšími prodejními trhy jsou Německo a Čína. Vysoká poptávka setrvává u modelu Fabia a Octavia.
Nejprodávanějším modelem značky byla v listopadu poslední generace Škoda Octavia s 20.911 vozy (tj. +17,4 % proti listopadu 2008). Prakticky stejné oblibě se těší Škoda Fabia s 19.598 vozy (tj. +23,2 % proti listopadu 2008).Nejvíce vozů dodala Škoda Auto v listopadu zákazníkům v západní Evropě, celkem 25.565 (tj. +29,8 % proti listopadu 2008). Německo se na tomto odbytu podílelo téměř polovinou (tj. 10.219; +32 % proti listopadu 2008). Výrazně rostly proti loňsku prodeje značky Škoda i ve Velké Británii, a to o 45,3 % (tj. 2.511 vozů).Úspěchy sklízí společnost Škoda Auto také na trzích v zámoří. V Číně prodala automobilka za měsíc listopad 11.186 vozů (tj. +172,8 % proti listopadu 2008), v Indii pak 1.238 vozů (tj. +69,4 % proti listopadu 2008).Prodej v České republice za listopad 2009 činí 5.403 vozů, což znamená meziroční nárůst o 10,6 %.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?