Kvalitná výbava, ušľachtilé materiály a osobitý vzhľad charakterizujú exkluzívnu edíciu smart fortwo highstyle, ktorý sa na jeseň začne dodávať aj na Slovensko s dvomi benzínovými motormi: prvý s výkonom 52 kW/71 k (sériovo s automatikou štart-stop, ktorá znižuje spotrebu až o 20 percent) a druhý s výkonom 62 kW/84 k, pričom oba plnia prísnu emisnú normu EU 5.
Exkluzivitu zovňajšku vozidla umocňuje trendová čokoládovo hnedá metalíza ako aj elegantné 12-lúčové disky z ľahkej zliatiny v 15-palcovom vyhotovení; vnútrajšku harmonická kombinácia svetlo-tmavej látky s hnedými ozdobnými švami a kovovo sa lesknúcou kožou. V koži sú vyhotovené i kolenná zóna, prístrojová doska, trojramenný športový volant (na ktorom je radenie) ako aj hlava radiacej páky.
Edícia highstyle vychádza z prevedenia passion a zahŕňa okrem iného automatické radenie softouch, elektrické ovládanie okien, klimatizáciu s automatickou reguláciou teploty i panoramatickú strechu s clonou proti slnku. Sériovo vozidlo dostáva aj otáčkomer, hodiny a autorádio. Na želanie sa dodáva elektrické servoriadenie, vyhrievanie sedadiel, uzamykateľná skrinka pred spolujazdcom ako aj hudobný systém smart s rozhraním MP3.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?