Společnost Continental si právě zajistila další schválení pro své zimní pneumatiky. Ultrasportovní auta stejně jako menší kompaktní modely budou tuto zimu jezdit na pneumatikách vyráběných společností Continental, která je leaderem na evropských trzích.
Uvedená schválení podtrhují výjimečnou kombinaci bezpečnostních standardů a sportovního výkonu pneumatik vyvíjených konstruktéry společnosti Continental v Hannoveru.
Jako jeden z dodavatelů pneumatik pro kompaktní BMW řady 1, módního MINI a sportovního BMW M3 se mohou nyní zimní pneumatiky Continental pochlubit dalšími zápisy v seznamu svých schválení pro první výbavu vozidel. Experti na podvozky BMW dosud udělují svá schválení pouze pneumatikám nabízejícím optimální kombinaci živého výkonu a dobrých záběrových vlastností na zimních silnicích. „Pro BMW bylo mimořádně důležité, aby byly pneumatiky schopny přenášet špičkové handlingové vlastnosti vozu na asfalt,“ vysvětluje Philipp Ohliger (27), konstruktér pneumatik ze společnosti Continental. „Zároveň musejí nabízet vysokou úroveň bezpečnosti na sněhu, aby byl požitek z řízení BMW plně zachován i v případě omezení daných chladným ročním obdobím.“
Pneumatiky ContiWinterContact TS 810 S, kterými jsou nyní vybavovány některé modely BMW a MINI, se tak v některých detailech liší od normálních sérií pneumatik. „Aby je mohli prodejci pneumatik odlišit, byla k označení velikosti pneumatiky přidána hvězdička,“ říká Ohliger. „Nyní vyrábíme velikost 195/55 R 16 H pro řadu 1 a MINI, přičemž u M3 se používá širší rozměr 235/40 R 18 V. „Vývoj zimní pneumatiky schopné naplnit vysoká očekávání mnichovského výrobce aut vyžaduje vynikající týmovou práci. A tentokrát byla týmová práce téměř mezigenerační, jelikož Ohliger si vyžádal odbornou pomoc zkušeného specialisty na zimní pneumatiky – Franze Diensthubera (60). Spolupráce se vyplatila oběma – a také řidičům BMW řady 1 a modelů M3 a MINI, kteří teď těží z ještě lepšího požitku z jízdy a bezpečnosti.
Místo ve skupině dodavatelů pneumatik pro první výbavu vozů BMW dokazuje, že Continental při konstruování a vývoji pneumatik pokračuje ve svém úspěšném tažení. Společnost přitom vyrábí pneumatiky pro jeden ze tří vozů produkovaných v Evropě a také je dodavatelem pro výrobce automobilů v USA a v Asii. Za tímto účelem jsou vyráběny pouze pneumatiky značky Continental, zatímco ostatní klíčové značky, Uniroyal, Semperit, General Tire a Barum se prodávají po celém světě v tzv. ‚quality‘ a ‚budget‘ segmentu na trhu náhradní potřeby. K pokrytí regionálních požadavků v Evropě a Střední Americe využívá tento evropský tržní leader svých značek Gislaved, Viking, Euzkadi, Mabor a Matador.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?