Nová Škoda Yeti – kompaktní zástupce kategorie SUV, který se v národní premiéře představil na brněnském veletrhu osobních automobilů - Autosalon 2009, již zná kompletní ceny a obchodníci mohou přijímat první objednávky.
Prodej prvního českého SUV bude na domácím trhu zahájen v 2. polovině července 2009. Základní cena modelu Yeti s novým motorem 1,2 TSI/ 77kW a šestistupňovou manuální převodovkou začíná na 359.800,- Kč. Nová Škoda Yeti bude v ČR v nabídce ve čtyřech výbavových stupních: Yeti, Active, Ambition a nejvyšší Experience. K dispozici jsou dva zážehové a tři vznětové motory, které pokrývají výkonovou paletu od 77 do 125 kW.
Součástí standardní výbavy jsou např. čelní airbagy řidiče a spolujezdce, dva boční airbagy, systém ESP včetně ABS, hydraulický brzdový asistent a elektronická uzávěrka diferenciálu. Standardní výbava dále obsahuje 16" ocelová kola, přední halogenové světlomety s čirou optikou, el. ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání a střešní nosič. Při jízdě mimo zpevněné vozovky, lze u modelu Yeti v provedení 4x4 změnit nastavení elektronických systémů použitím tzv. Off Road funkce - souboru asistenčních systémů pro jízdu ve ztížených podmínkách. Sériová výbava verze Active, obsahuje kromě výše uvedeného i funkci Off Road, klimatizaci s automatickou regulací – Climatic, tónovaná skla a el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka. Škoda Yeti ve výbavovém stupni Active startuje na 399.800,- Kč. Výbavový stupeň Ambition nabídne oproti verzi Active např.: 16" hliníková kola MOON, kolení airbag řidiče, hlavové airbagy, integrované přední mlhové světlomety, dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, tempomat, palubní počítač Maxi-DOT, autorádio Blues s možností přehrávání CD a MP3. Základní cena modelu Yeti ve výbavovém stupni Ambition činí 459.800,- Kč. Nejvyšší výbava Experience nabídne mj. 17" hliníková kola DOLOMIT, přední mlhové světlomety s Corner funkcí, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací včetně pachového filtru s automatickou cirkulací – Climatronic, čtyřramenný multifunkční kožený volant, vyhřívaná přední sedadla, autorádio Swing včetně osmi reproduktorů a signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu. Cena modelu Yeti ve výbavové verzi Experience startuje na 489.800,- Kč.Ceny modelu Škoda Yeti – Česká republika, platné od 9. června 2009
Motorizace
Yeti
Active
Ambition
Experience
1,2 TSI/ 77 kW, 6° MP**
359.800,- Kč
399.800,- Kč
459.800,- Kč
489.800,- Kč
1,2 TSI/ 77 kW, 7 ° DSG**
X
449.800,- Kč
509.800,- Kč
539.800,- Kč
1,8 TSI/ 118 kW 4x4, 6° MP
X
539.800,- Kč
599.800,- Kč
629.800,- Kč
2,0 TDI/ 81 kW, 5° MP
X
449.800,- Kč
509.800,- Kč
539.800,- Kč
2,0 TDI/ 81 kW, 4x4 6° MP
459.800,- Kč
499.800,- Kč
559.800,- Kč
589.800,- Kč
2,0 TDI/ 103 kW, 4x4 6° MP
X
X
619.800,- Kč
649.800,- Kč
2,0 TDI/ 125 kW 4x4 ,6° MP
X
X
679.800,- Kč
709.800,- Kč
** motor 1,2 TSI/ 77 kW bude možné objednat od října 2009, v kombinaci se 7 ° DSG převodovkou začátkem roku 2010.Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.