Český reprezentační kapitán Tomáš Ujfaluši propadl nové lásce – temně modré Audi RS 6 Avant.
„Od prvního pohledu jsem věděl, že ji chci,“ řekl včera bek španělského Altlético Madrid, když přebíral klíče od nové er-es šestky od Michala Šlajse, Audi VIP&Fleet managera.
Tomáš Ujfaluši pospíchal na Prosek, kde se v autosalonu Audi společnosti Porsche Prosek předávání odehrálo, ihned po příletu z Madridu. Jak říká, rozhodování pro nový vůz bylo snadné: „Mám už Audi RS4 a jsem s ní maximálně spokojený. Tu ale teď budu mít v Praze, takže do Madridu jsem potřeboval druhé auto. Když jsem se dozvěděl, co umí RS6, neváhal jsem ani vteřinu.“
Ještě před odjezdem na první letošní setkání české fotbalové reprezentace, kterou čeká v Maroku generálka na start jarních kvalifikačních bojů o postup na MS, se Tomáš Ujfaluši svěřil se svými motoristickými zkušenostmi: „Jezdím rád rychle ale ne bezohledně. Ve Španělsku jsou také policisté mnohem nekompromisnější než v Itálii, kde vám přece jen leccos odpustí,“ poznamenal s odkazem na svoje minulé působení v italské Fiorentině.
Audi RS6 Avant patří k tomu nejlepšímu, co značka Audi nabízí. Vysokovýkonný stroj třídy Business přináší vítězné technologie Audi z motoristického sportu na silnici. Nově vyvinutý motor V10 s přímým vstřikováním benzinu FSI přeplňovaný dvěma turbodmychadly a stálý pohon všech kol quattro staví nové kombi RS6 Avant na špičku svého segmentu. Největší výkon 426 kW (580 k) a točivý moment 650 N.m přináší jedinečné zážitky ze síly a dynamiky. Zároveň však Audi RS 6 Avant nabízí komfort a každodenní praktičnost bez kompromisů. - Audi -
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.