Český reprezentační kapitán Tomáš Ujfaluši propadl nové lásce – temně modré Audi RS 6 Avant.
„Od prvního pohledu jsem věděl, že ji chci,“ řekl včera bek španělského Altlético Madrid, když přebíral klíče od nové er-es šestky od Michala Šlajse, Audi VIP&Fleet managera.
Tomáš Ujfaluši pospíchal na Prosek, kde se v autosalonu Audi společnosti Porsche Prosek předávání odehrálo, ihned po příletu z Madridu. Jak říká, rozhodování pro nový vůz bylo snadné: „Mám už Audi RS4 a jsem s ní maximálně spokojený. Tu ale teď budu mít v Praze, takže do Madridu jsem potřeboval druhé auto. Když jsem se dozvěděl, co umí RS6, neváhal jsem ani vteřinu.“
Ještě před odjezdem na první letošní setkání české fotbalové reprezentace, kterou čeká v Maroku generálka na start jarních kvalifikačních bojů o postup na MS, se Tomáš Ujfaluši svěřil se svými motoristickými zkušenostmi: „Jezdím rád rychle ale ne bezohledně. Ve Španělsku jsou také policisté mnohem nekompromisnější než v Itálii, kde vám přece jen leccos odpustí,“ poznamenal s odkazem na svoje minulé působení v italské Fiorentině.
Audi RS6 Avant patří k tomu nejlepšímu, co značka Audi nabízí. Vysokovýkonný stroj třídy Business přináší vítězné technologie Audi z motoristického sportu na silnici. Nově vyvinutý motor V10 s přímým vstřikováním benzinu FSI přeplňovaný dvěma turbodmychadly a stálý pohon všech kol quattro staví nové kombi RS6 Avant na špičku svého segmentu. Největší výkon 426 kW (580 k) a točivý moment 650 N.m přináší jedinečné zážitky ze síly a dynamiky. Zároveň však Audi RS 6 Avant nabízí komfort a každodenní praktičnost bez kompromisů. - Audi -
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.