Český reprezentační kapitán Tomáš Ujfaluši propadl nové lásce – temně modré Audi RS 6 Avant.
„Od prvního pohledu jsem věděl, že ji chci,“ řekl včera bek španělského Altlético Madrid, když přebíral klíče od nové er-es šestky od Michala Šlajse, Audi VIP&Fleet managera.
Tomáš Ujfaluši pospíchal na Prosek, kde se v autosalonu Audi společnosti Porsche Prosek předávání odehrálo, ihned po příletu z Madridu. Jak říká, rozhodování pro nový vůz bylo snadné: „Mám už Audi RS4 a jsem s ní maximálně spokojený. Tu ale teď budu mít v Praze, takže do Madridu jsem potřeboval druhé auto. Když jsem se dozvěděl, co umí RS6, neváhal jsem ani vteřinu.“
Ještě před odjezdem na první letošní setkání české fotbalové reprezentace, kterou čeká v Maroku generálka na start jarních kvalifikačních bojů o postup na MS, se Tomáš Ujfaluši svěřil se svými motoristickými zkušenostmi: „Jezdím rád rychle ale ne bezohledně. Ve Španělsku jsou také policisté mnohem nekompromisnější než v Itálii, kde vám přece jen leccos odpustí,“ poznamenal s odkazem na svoje minulé působení v italské Fiorentině.
Audi RS6 Avant patří k tomu nejlepšímu, co značka Audi nabízí. Vysokovýkonný stroj třídy Business přináší vítězné technologie Audi z motoristického sportu na silnici. Nově vyvinutý motor V10 s přímým vstřikováním benzinu FSI přeplňovaný dvěma turbodmychadly a stálý pohon všech kol quattro staví nové kombi RS6 Avant na špičku svého segmentu. Největší výkon 426 kW (580 k) a točivý moment 650 N.m přináší jedinečné zážitky ze síly a dynamiky. Zároveň však Audi RS 6 Avant nabízí komfort a každodenní praktičnost bez kompromisů. - Audi -
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?