Audi A4, zbrusu nové a přitom dostupnější

Pavel Stavebník, 1. listopadu 2007, 15:07 Google+

Nové Audi A4 posunuje značku čtyř kruhů v rámci automobilové střední třídy výrazně kupředu. Motory, které pohánějí nový sedan - jak vznětové TDI, tak zážehové TFSI nebo FSI - mají přímé vstřikování paliva do válců a kombinují tak vysoké výkony s vysokou účinností.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
A4

A4 | foto: Audi

Sdílejte článek

Inovovaná koncepce podporující výbornou jízdní dynamiku a použití mnoha technických řešení, převzatých z větších modelů, jsou hlavní důkazy výsadního technického postavení značky na automobilovém trhu.

Nové Audi A4 se na českém trhu objeví ještě před letošními Vánocemi a již nyní je možné ho objednávat. S velkým napětím očekávaný nejsportovnější sedan střední třídy osloví nejen tradiční zákazníky značky Audi ale i nové odběratele. Vysoká kvalita a skvělé jízdní vlastnosti jsou podpořeny i atraktivními cenami.

Základní verze Audi A4 1.8 TFSI s cenou 862 400 Kč je poháněna zážehovým motorem o výkonu 118 kW dosahovaným v širokém pásmu mezi 4500 a 6200 min-1. Díky přeplňování tento motor disponuje maximálním točivým momentem 250 Nm mezi 1500 a 4500 min-1, zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 8,2 s a jeho nejvyšší dosažitelná rychlost je 225 km/h. Dynamické vlastnosti nového Audi A4 ale nejsou vykoupeny vysokou spotřebou paliva. Automobil dlouhý 4,7 m má s tímto motorem kombinovanou spotřebu jen 7,1 l/100 km.

Sériová výbava je skutečně rozsáhlá a obsahuje například přední, boční a hlavové airbagy, elektronický stabilizační program ESP, automatickou klimatizaci, kola z lehkých slitin s pneumatikami 225/55 R16, rádio Chorus s  přehrávačem CD nebo elektromechanickou parkovací brzdu či inteligentní klíč s datovým úložištěm pro servisní informace.

Cena vznětové verze 2.0 TDI (105 kW/143 k) byla stanovena na 927 400 Kč. Motor vybavený vstřikováním common-rail při obdobné jízdní dynamice jako u 1.8 TFSI spotřebuje v kombinovaném cyklu jen 5,5 l  nafty na 100 km. Obě čtyřválcové motorizace lze objednávat také se samočinnou převodovkou multitronic s příplatkem 68 000 Kč.

Šestiválcové provedení Audi A4 2.7 TDI (140 kW/190 k) je sériově dodáváno s převodovkou multitronic za 1 108 000 Kč, což je stejně jako u verze 1.8 TFSI, nižší cena než u obdobného modelu předchozí generace.

Cena výkonného  zážehového šestiválcového motoru 3.2 FSI (195 kW/265 k) s převodovkou multitronic je 1 218 000 Kč, v případě vznětového šestiválce 3.0 TDI (176 kW/240 k) s pohonem všech kol quattro činí 1 247 200 Kč.

V průběhu příštího roku bude nabídka motorizací a verzí s pohonem všech kol quattro rozšířena.

Zákazníci mohou vozy u autorizovaných obchodníků značky Audi objednávat již nyní.

Tisková zpráva Import Volkswagen Group
Vytisknout

Diskuze: Audi A4, zbrusu nové a přitom dostupnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

MG ZS

Akční modely MG s bonusem až 90 000 Kč

peugeot 408

TEST Peugeot 408 PureTech 130 Allure Pack – kliďas s tváří agresora

Volkswagen Amarok

Nový Volkswagen Amarok má české ceny

OD DS E-TENSE FE23 PO NOVOU DS 7 E-TENSE 4×4 360

Co má společného prémiové SUV DS s vozy Formule E?

HoppyGo Fiat Ducato

Dovolená s karavanem? Desatero, aby cestování bylo hračkou!

Škoda Kodiaq RS

Škoda připravuje revoluční změnu při tankování

Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT

Toyota zapsala nový rekord

Subaru Outback

Subaru Outback - zvednuté kombi, které (nejenom) v terénu zesměšní většinu SUV

Kia EV9

Vrcholné SUV Kia EV9 s diskutabilním designem

Škoda Superb

Škoda díky odkladu Euro 7 mění plány

Ilustrační foto

Poradenská společnost odkryla ziskovost automobilek

Toyota RAV4 PHEV

Toyota plánuje plug-in hybrid s dojezdem 200 kilometrů

Ilustrační foto

Osm zemí EU včetně ČR se postavilo Evropské komisi

Volkswagen Golf GTI

TEST Volkswagen Golf GTI – jak si rozumí tento „daily hothatch“ s manuálem?

Honda Civic e:HEV

Test Honda Civic e:HEV Sport Pack Advence, zaslouženě autem roku?

reklama

Doporučujeme

i10

Hyundai představil novou i10, nástupce Atose

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Co má společného prémiové SUV DS s vozy Formule E?

  2. Dovolená s karavanem? Desatero, aby cestování bylo hračkou!

  3. Nový Volkswagen Amarok má české ceny

  4. TEST Peugeot 408 PureTech 130 Allure Pack – kliďas s tváří agresora

  5. Akční modely MG s bonusem až 90 000 Kč

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud