Alfa Romeo připravila omezený počet vozů modelové řady 147 za velmi lukrativních podmínek. K dispozici je jich však pouze 30, ale jak v benzinových, tak dieselových motorizacích.
Cena základní verze s motorem typu Twin Spark o obsahu 1586 ccm s výkonem 77 kW (105 koní), která již v základní výbavě obsahuje 6 airbagů, jednozonovou klimatizaci, ABS+EBD, audiosystém se 6 reproduktory, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, výškově stavitelné bezpečnostní pásy, posilovač řízení a mnoho dalších doplňků, začíná na ceně 399 000,- Kč vč DPH. Při financování vozidla prostřednictvím produktu společnosti CREDIUM bude vstupní cena vozidla 349 000,- Kč.
Taktéž Alfa Romeo připravila omezený počet vozidel modelu Alfa GT. Za verzi s motorem 1,8 T.S. s výkonem 103 kW (140 koní) ve výbavě Impression obsahující mimo jiné 6 airbagů, ABS+EBD, klimatizaci, tempomat a jiné zaplatíte 599 000,- Kč včetně DPH. Při volbě financování prostřednictvím produktu společnosti CREDIUM se sníží vstupní cena o dalších 50 000,- Kč, tzn. 549 000,- Kč.
Nabízené modely jsou k dispozici u všech autorizovaných dealerů Alfa Romeo do vyprodání zásob.
Tisková zpráva FIAT CR
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.