Alfa Romeo připravila omezený počet vozů modelové řady 147 za velmi lukrativních podmínek. K dispozici je jich však pouze 30, ale jak v benzinových, tak dieselových motorizacích.
Cena základní verze s motorem typu Twin Spark o obsahu 1586 ccm s výkonem 77 kW (105 koní), která již v základní výbavě obsahuje 6 airbagů, jednozonovou klimatizaci, ABS+EBD, audiosystém se 6 reproduktory, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, výškově stavitelné bezpečnostní pásy, posilovač řízení a mnoho dalších doplňků, začíná na ceně 399 000,- Kč vč DPH. Při financování vozidla prostřednictvím produktu společnosti CREDIUM bude vstupní cena vozidla 349 000,- Kč.
Taktéž Alfa Romeo připravila omezený počet vozidel modelu Alfa GT. Za verzi s motorem 1,8 T.S. s výkonem 103 kW (140 koní) ve výbavě Impression obsahující mimo jiné 6 airbagů, ABS+EBD, klimatizaci, tempomat a jiné zaplatíte 599 000,- Kč včetně DPH. Při volbě financování prostřednictvím produktu společnosti CREDIUM se sníží vstupní cena o dalších 50 000,- Kč, tzn. 549 000,- Kč.
Nabízené modely jsou k dispozici u všech autorizovaných dealerů Alfa Romeo do vyprodání zásob.
Tisková zpráva FIAT CR
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?