Peugeot 408 je samotnou automobilkou prezentován jako fastback se zvýšenou světlou výškou. Na první pohled připomíná dnes velmi populární segment vozů SUV-Coupé. Avšak oproti jim vypadá díky poměru šířky a výšky sportovněji. 408 působí dojmem nízkého, doširoka rozkročeného sportovního vozu. Mě osobně se tento Peugeot moc líbil.
PEUGEOT I-COCKPIT®
PEUGEOT i-Cockpit® nejnovější generace s kompaktním volantem s integrovanými ovladači, 3D přístrojovým panelem s 10″ digitálním displejem a 10″ HD centrálním displejem nabízí dokonalou ergonomii a technologie nejnovější generace.
Díky rozvoru 2787 mm nabízí nejvíce místa na zadních sedadlech ze všech modelů značky Peugeot. Za zadními sedadly se pak nachází slušný zavazadlový prostor, který má v benzínové verzi objem 536 litrů, hybridní provedení má 471 litrů.
Benzín nebo Hybrid
Pro 408 jsou v současné době k dispozici tři pohonné jednotky. Základní je zážehový tříválec 1.2 PureTech o výkonu 130 koní. K němu se prodává dvojice Plug-in hybridních jednotek, které v sobě kombinují zážehový čtyřválec 1.6 PureTech a 81 kW elektromotor. Jejich celkový výkon je 180, respektive 225 koní. K dispozici je výhradně 8 stupňová automatická převodovka a pohon předních kol. Do budoucna se dočkáme základní hybridní jednotky bez možnosti nabíjení a naopak též čistě elektrické verze.
Cílová skupina potencionálních zákazníků je široká. Automobilka si dělá zálusk na motoristy, kteří přemýšlejí nad koupí hatchbacku, či kombi o velikosti Peugeotu 308. Díky elegantní karosérii a velkorysému vnitřnímu prostoru chce oslovit kupce manažerských sedanů a v neposlední řadě díky vyšší světlé výšce chce ukrojit z prodejního koláče SUV.
Cena
Výbava Motor Cena v Kč
Allure 1.2 PT 130 830 000
Hybrid 180 1 070 000
Allure Pack 1.2 PT 130 870 000
Hybrid 180 1 090 000
Hybrid 225 1 140 000
GT 1.2 PT 130 945 000
Hybrid 180 1 165 000
Hybrid 225 1 215 000