Dnešním dnem (6.12.) značka DS Automobiles odhaluje české ceny tohoto modelu. Cena začíná na 720 tis Kč za model DS 4 Bastille s benzínovým motorem 1,2 PureTech o výkonu 130 k a s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8. Uvedené ceny zahrnují i 5 letou tovární záruku.
Model DS 4 je již čtvrtým modelem v modelové řadě DS, přichází do velmi zajímavého segmentu prémiovénižší střední třídy a bude tak patřit mezi základní pilíře nabídky značky DS.
Je nabízen v široké škále motorizací, včetně plug in hybridní verze a v roce 2024 se počítá i s uvedením plně elektrické verze. Model je nabízen od počátku ve třech specifikacích: DS 4, DS 4 Performance Line (sportovnější vzhled a doplňky) a DS 4 Cross s atributy SUV vozů – střešní tyče, černé elementy masky, oken, přední a zadní nárazník.
MOTOR CENA V KČ DLE VÝBAVY
BENZIN
1.2 PureTech 130k EAT8 -- od 720 000 do 970 000
1.6 PureTech 180k EAT8 – od 915 000 do 1 050 000
1.6 PureTech 225k EAT8 – od 1 055 000 do 1 100 000
Diesel
1.5 BlueHDi 130k EAT8 – od 795 000 do 1 020 000
PLUG-IN HYBRID
E-TENSE 225k – od 1 115 000 do 1 250 000
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.