Testy aut
-
TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?
-
Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon
-
TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou
-
TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?
-
Citroen C5 X MAX Plug-in Hybrid 225 k - francouzský křižník s famózním podvozkem
-
TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?
-
TEST Toyota Corolla TS GR Sport – nejlepší rodinný kombík na trhu?
-
Škoda Octavia Style 2.0 TDI - vyplatí se dieselový motor proti benzinové 1,5 TSI ?
-
TEST Škoda Fabia 1,0 TSI DSG Style – městský parťák, který hravě zvládá i delší cesty
-
TEST MG4 Electric Elegance 64 kWh – lidový vůz v době elektrické
-
TEST Hyundai Ioniq 6 – když aerodynamika a co nejvyšší dojezd hrají prim
-
TEST Hyundai Ioniq 5 AWD – vetřelec z jiné planety, který překvapí i pozlobí
-
Test DS4 Rivoli Cross 1.5 BlueHDi 130 EA8, moře stylu, malá spotřeba
-
TEST Toyota GR86 - návyková záležitost za cenu běžné Octavie
-
TEST Lexus RX450h - dokáže se odvážný japonec vyrovnat německým prémiovkám?
-
TEST Hyundai i30 N Fastback DCT - král sportovních předokolek v poměru cena/výkon
-
Test: Honda Civic Type-R, krocení nejrychlejší předokolky
-
TEST Jaký je život s elektrickým Mini Cooperem SE na operák?
-
TEST Subaru BRZ Limited MT – zábava na prvním místě
-
TEST Toyota GR Supra - naštvaný kříženec s manuální převodovkou
-
TEST: MG HS 1.5 TGI Emotion – nové SUV za 600 tisíc, má to háček?
-
TEST Lexus LC 500 CV Hokkaido Edition - japonský samuraj nahoře bez
-
TEST Subaru XV – horský kamzík se skvělým podvozkem
-
Všestranný společník na dovolenou do zahraničí – Škoda Superb 2.0 TDI 147 kW 4x4
Rubriky zpravodajství