DISKUZE K ČLÁNKU

Proč Continental znovu vymýšlí kolo? Mohou za to elektromobily

S rychlým a masivním nástupem elektromobility se ukazuje, že řada zaběhlých a desítky let užívaných technologií je pro elektromobily zbytečná či naopak nedostačující. A jednou z takových "technologií" jsou i klasické kotoučové brzdy, které máme na svých automobilech snad všichni.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

mida

mida

84.42.202.XXX
No úsporu hmotnosti bude generovat spíše změna materiálu, nežli změna uložení (konstrukce). Hliníkový kotouč??? No nevím nevím...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit

Aktuálně

Speciální edice záchranných vozidel značky Škoda

Nové Škodovky pro policii a záchranáře? Speciální řada "má koule"

Rolls Royce Phantom

Konzervativní Rolls-Royce v čele revoluce? Nemožné se stane skutečností

Čínský e-shop Alibaba rozjíždí prodej aut přes internet, místo autosalonů staví obrovské automaty

Známý e-shop rozjíždí prodej aut, místo autosalonů staví obří automaty s kočkou na střeše

Škoda Fabia 1.2 TSI Monte Carlo (2017)

Skutečně Američané nesnáší evropské hatchbacky? Víme, proč jich v USA moc nepotkáte

Velký sestřih celé druhé sezóny Grand Tour

VIDEO: Velký sestřih druhé sezóny Grand Tour, tady si vybere snad každý

Tekuté řetězy jsou jen opravdu nouzovým řešením

Tekuté řetězy: Mají vůbec smysl nebo jsou to vyhozené peníze?

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama