DISKUZE K ČLÁNKU

Prošli byste STK dnes s flaškou rumu? Je tu nový trik

Doby, kdy jste přes STK prošli s čímkoliv za flašku rumu, už jsou snad definitivně pryč. S rozmachem filtrů pevných částic se však objevil nový nešvar v podobě obcházení měření emisí během STK. Tomuto tématu již bylo věnováno mnoho času, ovšem nyní odborníci z ÚAMK přinášejí druhý díl seriálu, který se věnuje právě měření emisí v ČR. Celou situaci popisuje expert na měření emisí a školitel emisních techniků Libor Fleischhans.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Jan Š. (Hlasovali 2 lidé) 15.08.2017 18:51
ZRUŠIT STK, NEMÁ VÝSLEDKY !!! KAŽDÝ DEN JÍZDY PO… »
» Josef K. (Hlasovali 2 lidé) 16.08.2017 11:41
STK nejsou zbytečné. Málokdo má k dispozici jámu… »
» kolík (Hlasovali 2 lidé) 16.08.2017 13:01
Pan Fleischhans zapoměl zařadit mezi dovozce a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Karel V.

    Karel V.

    85.13.73.XXX
    Monopol v ČR na provozování STK má DEKRA, když byl v parlamentu návrh zákona o provozu na pozemních komunikacích, kde byla možnost udělat STK na danou značku v autorizovaném servisu, tak tento návrh naši poslanci nepodpořli.....proč??? Hájí zájmy občanů vytvořením konkurenčního prostředí v tomto businessu nebo hájí monopol DEKRY??? Je to to samé, jako když ministerstvo obchodu a průmyslu bylo proti zrušení polatků za roaming, protože "hájilo zájmy běžných občanů" 13. Dokud bude tato situace spolu s nepřehledným výkladem zákonů a vyhlášek (záleží jen na technikovi, jaký pohled na problematiku má) nepomůžou ani kamery a online systém. Už dnes se ta situace přiklonila k tomu, že jsou lidé, kteří vám za poplatek STK zařídí, protože vás by tam vyhodili a běžný člověk na to nemá čas a nervy, aby se nechal buzerovat, že mu chybí na autě nalepovací štítek.
    Řešení je přitom velmi jednoduché a nestálo by ani korunu ze státního rozpočtu, mohly by se ihned zrušit kamerové systémy a ostatní nesmysly (které v Evropě ostatně nikdo nemá). Stačilo by provádět kontroly technického stavu na silnicích, tak jak je to běžné v Rakousku a Německu. Klidně se takového úkolu zhostím, jedna dodávka s mobilním vybavením a pojďme na to a stačí mi pouze provize z vybraných pokut! 11 A ukažte mi pak technika, který by se odvážil dát své razítko do protokolu na vozidlo, které může být kdykoliv na silnici zkontrolováno a on by nesl následky! 03 03 03 Je to jenom o osobní odpovědnosti.....kamery a online systémy jsou jen o alibismu, že ministerstvo chce věci řešit, DEKŘE ale na business nikdo nesáhne a smrádek s bordýlkem trvá vesele dál 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • kolík

      kolík

      194.228.11.XXX
      Ale policie už tu možnost má. Tak co to je za hovadiny.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
      • Karel V.

        Karel V.

        85.13.73.XXX
        ...ano má....alibisticky se tam něco takového do zákona dostalo, v praxi jsem se s tím ani jednou nesetkal. Za to když jedu do Německa, skoro pokaždé tam vidím, jak na nějakém odpočívadle probíhá kontrola technického stavu. Například BAG je zkratka, která u dopravců budí hrůzu už jen z pohledu na jejich auto....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Nahlásit
        • kolík

          kolík

          194.228.11.XXX
          My jsme jich tady měli už dost. A s BAGounama v Německu už to taky není jako dřív. A auta po čerstvem TUVu z Německa nejsou žádná hitparáda. Nevím co všichni na tom západě máte tak krásného.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Nahlásit
          • Karel V.

            Karel V.

            85.13.73.XXX
            Pokud někde funguje systém lépe, politici tam tolik nekradou, obyčejný člověk si vydělá více jak u nás, jezdí po kvalitnějších silnicích, má větší svobodu v podnikání a práci, tak budu k této zemi vzhlížet jak ke vzoru a je mi jedno, jestli je na západě nebo na východě!

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Nahlásit
            • kolík

              kolík

              194.228.11.XXX
              Systém prohlídek si o moc lépe nefunguje. když Němci sami uznali že jejich autopark je v žalostném stavu a chtěli po celé EU zavést STK každým rokem.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Nahlásit
              • Karel V.

                Karel V.

                85.13.73.XXX
                autopark v Německu, že je v žalostném stavu??? To si může dovolit napsat Čech??? Vemte 100 německých aut na silnici a pak vemte 100 čekých aut, vemte průměrný věk vozidel v registru....si děláte snad prdel!!!!

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Nahlásit
                • kolík

                  kolík

                  194.228.11.XXX
                  Pracuji jako technik STK tak vím co mi za dovezeniny projíždí pod rukama s čerstvým TUVem.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Nahlásit
                • kolík

                  kolík

                  194.228.11.XXX
                  Je to složité. Každý to vidí z jiné strany. Je to jako když bude někdo nadávat na řidiče kamionu že dlouho předjíždí, Ale v životě si nezkusil jaký to je nahnat minutou hodiny aby dojel domu. Když někdo něco nezkusí neměl by na to nadávat.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Nahlásit
    • kolík

      kolík

      194.228.11.XXX
      Ještě jedna věc je že DEKRA nemá monopol. Většina STK je v soukromém vlastnictví. Dekra je jen partner který poskytuje služby.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
      • Karel V.

        Karel V.

        85.13.73.XXX
        klasická česká povaha 12 hovno vědět a do všeho kecat....Ta DEKRA to dělá samozřejmě zadarmo, že 11 11 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Nahlásit
        • kolík

          kolík

          194.228.11.XXX
          Tak nevím co si představuješ pod slovem monopol? Stejné služby poskytuje i Centrum služeb když tomu tak rozumíš. Dekra má několik stanic po Čr ajinak je to výzkumný ustav. Za peníze poskytuje školení. audity. kalibrace a poradenství pro partnerské STK. Tak kde je sakra monopol v provádění Prohlídek? 11 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Nahlásit
          • Karel V.

            Karel V.

            85.13.73.XXX
            třeba v datech, jestliže nemám data, tak je mohu mít pouze od výrobce nebo DEKRY.....otázka zní, jak platná legislativa je "správně" namotaná, abych stále něco potřeboval.....takže, registruji-li vozidlo individuálně dovezené, které jezdilo v EU a nic nebránilo jeho provozu, tak dle požadavku Evropské komise ČR zrušila od 1.1.2015 proces schvalování takových to vozidel, ale stejně potřebuji "data". Tedy údaje, které se v běžném TP v běžné evropské zemi neuvádějí, nebo jsou dostupné kdekoliv na internetu, ale já jsem nucen je "koupit" - tedy uhradit poplatek za jejich poskytnutí buď výrobci nebo Dekře. Tedy dovezu-li si zánovní Škodovku, tak nepodléhám technické kontrole, protože je do 4 let stáří, ale stejně musím zaplatit za data, aby bylo co do našeho techničáku napsat. Dovezu-li si 4 stejná vozidla, musím 4x zaplatit buď za ZTP nebo výpis dat a je úplně jedno, že to jsou stejná auta, že jezdila v EU....já musím platit. Je toto v normální evropské zemi běžné??? Komu tohle prospívá??? Mě určitě ne a Dekra z toho má super business....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Nahlásit
            • kolík

              kolík

              194.228.11.XXX
              Když si přivezeš zanovní Škodovku takby měla mít COC list ze všemi daty a stačí klasická technická prohlídka. Ty informace si vyžaduje úředník na registru vozidel a ne DEKRA kamo. A nikdo nebrání jiné instituci aby provozovala stejnou službu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Nahlásit
              • Karel V.

                Karel V.

                85.13.73.XXX
                Ne, tady je systém postavený na ochranu businessu Dekry a ostatích, proč bych měl být při registrování dovozu znevýhodněn oproti registraci v jiných zemích EU? Proč musím dokládat zatížení přední nápravy u motorky, která jezdila v Německu a neměla problém?? Ano, chce to systém, nebo-li úředník...ale peníze kasíruje většinou Dekra....takže proč dělat změnu v legislativě a uvolnit STK pro autorizované servisy, že.....Dekra poskytuje jen servis....

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Nahlásit
                • kolík

                  kolík

                  194.228.11.XXX
                  A jsme kde jsme byli. V autorizovaných servisech budou kontrolovat práci sami po sobě. To je trochu střet zájmů ne???? Když vidím jak ve VW namontují čep a nedají šroub nebo naučtují výměnu kotoučů a destiček a nedají ani destičky. Takto přece nejde. Je to kolotoč ale pořád to vše dělají lidi.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Nahlásit
                  • Karel V.

                    Karel V.

                    85.13.73.XXX
                    Ano a když vidím, jak se v Česku dělají STK....co není na fotkách...to neexistuje 18 Pane, nevím kdo jste, patrně někdo zainteresovaný....ale technik STK určitě nejste!!!! 11 11 11

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Nahlásit

Aktuálně

Volkswagen Tiguan Allspace

Volkswagen zahájil předprodej Tiguanu Allspace, cenou poráží i Kodiaq

Koncept Bugatti Galibier

Co nahradí Bugatti Chiron? Ve hře je i elegantní čtyřdveřový hybrid

Ilustrašní foto: BMW M3 CSL

Šestiválcová BMW M jen tak nezmizí, potvrzení přichází z nejvyšších míst

Test pneumatik: Dunlop WinterSport 5

První testy zimních pneumatik: Hned dva premianti pochází z České republiky

Retro autobus Bender White 706 vozil turisty po národním parku Yellowstone od roku 1937

Stylovější autobus z 30. let nenajdete, White 706 má přitom za sebou desítky let tvrdé služby

Ilustrační foto

Volkswagen zlevnil filtry pevných částic, jaké výmluvy si majitelé dieselů připraví teď?

volkswagen golf

Specifický Golf do pár let zmizí ze silnic, nástupce už ale nedostane

reklama
reklama

Doporučujeme

reklama