DISKUZE K ČLÁNKU

Prošli byste STK dnes s flaškou rumu? Je tu nový trik

Doby, kdy jste přes STK prošli s čímkoliv za flašku rumu, už jsou snad definitivně pryč. S rozmachem filtrů pevných částic se však objevil nový nešvar v podobě obcházení měření emisí během STK. Tomuto tématu již bylo věnováno mnoho času, ovšem nyní odborníci z ÚAMK přinášejí druhý díl seriálu, který se věnuje právě měření emisí v ČR. Celou situaci popisuje expert na měření emisí a školitel emisních techniků Libor Fleischhans.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Jan Š. (Hlasovali 2 lidé) 15.08.2017 18:51
ZRUŠIT STK, NEMÁ VÝSLEDKY !!! KAŽDÝ DEN JÍZDY PO… »
» Josef K. (Hlasovali 2 lidé) 16.08.2017 11:41
STK nejsou zbytečné. Málokdo má k dispozici jámu… »
» kolík (Hlasovali 2 lidé) 16.08.2017 13:01
Pan Fleischhans zapoměl zařadit mezi dovozce a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Karel V.

    Karel V.

    85.13.73.XXX
    Monopol v ČR na provozování STK má DEKRA, když byl v parlamentu návrh zákona o provozu na pozemních komunikacích, kde byla možnost udělat STK na danou značku v autorizovaném servisu, tak tento návrh naši poslanci nepodpořli.....proč??? Hájí zájmy občanů vytvořením konkurenčního prostředí v tomto businessu nebo hájí monopol DEKRY??? Je to to samé, jako když ministerstvo obchodu a průmyslu bylo proti zrušení polatků za roaming, protože "hájilo zájmy běžných občanů" 13. Dokud bude tato situace spolu s nepřehledným výkladem zákonů a vyhlášek (záleží jen na technikovi, jaký pohled na problematiku má) nepomůžou ani kamery a online systém. Už dnes se ta situace přiklonila k tomu, že jsou lidé, kteří vám za poplatek STK zařídí, protože vás by tam vyhodili a běžný člověk na to nemá čas a nervy, aby se nechal buzerovat, že mu chybí na autě nalepovací štítek.
    Řešení je přitom velmi jednoduché a nestálo by ani korunu ze státního rozpočtu, mohly by se ihned zrušit kamerové systémy a ostatní nesmysly (které v Evropě ostatně nikdo nemá). Stačilo by provádět kontroly technického stavu na silnicích, tak jak je to běžné v Rakousku a Německu. Klidně se takového úkolu zhostím, jedna dodávka s mobilním vybavením a pojďme na to a stačí mi pouze provize z vybraných pokut! 11 A ukažte mi pak technika, který by se odvážil dát své razítko do protokolu na vozidlo, které může být kdykoliv na silnici zkontrolováno a on by nesl následky! 03 03 03 Je to jenom o osobní odpovědnosti.....kamery a online systémy jsou jen o alibismu, že ministerstvo chce věci řešit, DEKŘE ale na business nikdo nesáhne a smrádek s bordýlkem trvá vesele dál 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • kolík

      kolík

      194.228.11.XXX
      Ale policie už tu možnost má. Tak co to je za hovadiny.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
      • Karel V.

        Karel V.

        85.13.73.XXX
        ...ano má....alibisticky se tam něco takového do zákona dostalo, v praxi jsem se s tím ani jednou nesetkal. Za to když jedu do Německa, skoro pokaždé tam vidím, jak na nějakém odpočívadle probíhá kontrola technického stavu. Například BAG je zkratka, která u dopravců budí hrůzu už jen z pohledu na jejich auto....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Nahlásit
        • kolík

          kolík

          194.228.11.XXX
          My jsme jich tady měli už dost. A s BAGounama v Německu už to taky není jako dřív. A auta po čerstvem TUVu z Německa nejsou žádná hitparáda. Nevím co všichni na tom západě máte tak krásného.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Nahlásit
          • Karel V.

            Karel V.

            85.13.73.XXX
            Pokud někde funguje systém lépe, politici tam tolik nekradou, obyčejný člověk si vydělá více jak u nás, jezdí po kvalitnějších silnicích, má větší svobodu v podnikání a práci, tak budu k této zemi vzhlížet jak ke vzoru a je mi jedno, jestli je na západě nebo na východě!

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Nahlásit
            • kolík

              kolík

              194.228.11.XXX
              Systém prohlídek si o moc lépe nefunguje. když Němci sami uznali že jejich autopark je v žalostném stavu a chtěli po celé EU zavést STK každým rokem.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Nahlásit
              • Karel V.

                Karel V.

                85.13.73.XXX
                autopark v Německu, že je v žalostném stavu??? To si může dovolit napsat Čech??? Vemte 100 německých aut na silnici a pak vemte 100 čekých aut, vemte průměrný věk vozidel v registru....si děláte snad prdel!!!!

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Nahlásit
                • kolík

                  kolík

                  194.228.11.XXX
                  Pracuji jako technik STK tak vím co mi za dovezeniny projíždí pod rukama s čerstvým TUVem.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Nahlásit
                • kolík

                  kolík

                  194.228.11.XXX
                  Je to složité. Každý to vidí z jiné strany. Je to jako když bude někdo nadávat na řidiče kamionu že dlouho předjíždí, Ale v životě si nezkusil jaký to je nahnat minutou hodiny aby dojel domu. Když někdo něco nezkusí neměl by na to nadávat.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Nahlásit
    • kolík

      kolík

      194.228.11.XXX
      Ještě jedna věc je že DEKRA nemá monopol. Většina STK je v soukromém vlastnictví. Dekra je jen partner který poskytuje služby.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
      • Karel V.

        Karel V.

        85.13.73.XXX
        klasická česká povaha 12 hovno vědět a do všeho kecat....Ta DEKRA to dělá samozřejmě zadarmo, že 11 11 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Nahlásit
        • kolík

          kolík

          194.228.11.XXX
          Tak nevím co si představuješ pod slovem monopol? Stejné služby poskytuje i Centrum služeb když tomu tak rozumíš. Dekra má několik stanic po Čr ajinak je to výzkumný ustav. Za peníze poskytuje školení. audity. kalibrace a poradenství pro partnerské STK. Tak kde je sakra monopol v provádění Prohlídek? 11 11

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Nahlásit
          • Karel V.

            Karel V.

            85.13.73.XXX
            třeba v datech, jestliže nemám data, tak je mohu mít pouze od výrobce nebo DEKRY.....otázka zní, jak platná legislativa je "správně" namotaná, abych stále něco potřeboval.....takže, registruji-li vozidlo individuálně dovezené, které jezdilo v EU a nic nebránilo jeho provozu, tak dle požadavku Evropské komise ČR zrušila od 1.1.2015 proces schvalování takových to vozidel, ale stejně potřebuji "data". Tedy údaje, které se v běžném TP v běžné evropské zemi neuvádějí, nebo jsou dostupné kdekoliv na internetu, ale já jsem nucen je "koupit" - tedy uhradit poplatek za jejich poskytnutí buď výrobci nebo Dekře. Tedy dovezu-li si zánovní Škodovku, tak nepodléhám technické kontrole, protože je do 4 let stáří, ale stejně musím zaplatit za data, aby bylo co do našeho techničáku napsat. Dovezu-li si 4 stejná vozidla, musím 4x zaplatit buď za ZTP nebo výpis dat a je úplně jedno, že to jsou stejná auta, že jezdila v EU....já musím platit. Je toto v normální evropské zemi běžné??? Komu tohle prospívá??? Mě určitě ne a Dekra z toho má super business....

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Nahlásit
            • kolík

              kolík

              194.228.11.XXX
              Když si přivezeš zanovní Škodovku takby měla mít COC list ze všemi daty a stačí klasická technická prohlídka. Ty informace si vyžaduje úředník na registru vozidel a ne DEKRA kamo. A nikdo nebrání jiné instituci aby provozovala stejnou službu.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Nahlásit
              • Karel V.

                Karel V.

                85.13.73.XXX
                Ne, tady je systém postavený na ochranu businessu Dekry a ostatích, proč bych měl být při registrování dovozu znevýhodněn oproti registraci v jiných zemích EU? Proč musím dokládat zatížení přední nápravy u motorky, která jezdila v Německu a neměla problém?? Ano, chce to systém, nebo-li úředník...ale peníze kasíruje většinou Dekra....takže proč dělat změnu v legislativě a uvolnit STK pro autorizované servisy, že.....Dekra poskytuje jen servis....

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Nahlásit
                • kolík

                  kolík

                  194.228.11.XXX
                  A jsme kde jsme byli. V autorizovaných servisech budou kontrolovat práci sami po sobě. To je trochu střet zájmů ne???? Když vidím jak ve VW namontují čep a nedají šroub nebo naučtují výměnu kotoučů a destiček a nedají ani destičky. Takto přece nejde. Je to kolotoč ale pořád to vše dělají lidi.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Nahlásit
                  • Karel V.

                    Karel V.

                    85.13.73.XXX
                    Ano a když vidím, jak se v Česku dělají STK....co není na fotkách...to neexistuje 18 Pane, nevím kdo jste, patrně někdo zainteresovaný....ale technik STK určitě nejste!!!! 11 11 11

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Nahlásit

Aktuálně

plug-in hybridní pohon, Škoda Auto

Hybridní Škoda Superb? Již brzy

Dingo 2 CZ

Obrněné vozidlo Dingo 2 CZ chrání životy českých vojáků

GAZ 69 HEMI

Nezničitelné ruské off-roady? Nový GAZ nastartuje i v třeskutých mrazech

Létající auto

Létajícím autům dáváme rok, maximálně dva

Tesla Semi

Tahač Tesla Semi byl představen. Akcelerace sporťáku, dojezd 800 km a přežije i jaderný výbuch

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama