DISKUZE K ČLÁNKU

Tahle Tatra se musela obejít bez volantu. Nesměla na silnici ani do terénu

Automobilka Tatra toho za svou historii již stihla vyrobit opravdu mnoho. Od prvního automobilu ve střední Evropě, přes prototypy revolučních tanků, hasičské speciály až po moderní obrněná a bojová vozidla. Věděli jste však, že ve svém repertoáru měla i automobily určené k jízdě po kolejích? Navíc byly tyto drezíny ve službě až do sedmdesátých let.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Buffalo007

    Buffalo007

    78.111.116.XXX
    U těchto drezín je ještě jedna zajímavost - pod drezínou uprostřed bylo zdvihací zařízení, které umožňovalo drezíně se otočit, popřípadě v místě železničního přejezdu ujet stranou a umožnit tak průjezd jinému vlaku.
    Jinak doporučuji depozitář národního technického muzea v Chomutově, kde jsou vystavené tyto Tatrovácké, ale i starší drezíny. Depozitář má nyní do podzimu otevřeno 4 dny v týdnu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Range Rover Chieftain

První Range Rover se vrací v plné síle. Chieftain nabízí ve staré kastli novou techniku i 550 koní

Ilustrační foto

Kolik kilometrů ještě můžete ujet, když vám auto ukazuje prázdnou nádrž?

Rapper Slim Thug se svou sbírkou vozidel v hodnotě milionů

VIDEO: Známý Rapper se pochlubil sbírkou aut za miliony, některé skvosty už se ani nevejdou do garáže

Ilustrační foto

Škoda 120: Proč mizí legenda českého automobilismu ze silnic?

Subaru XV 2018

První jízda s novým Subaru XV. Koukněte, co zvládne na polygonu, kam se odváží jen ryzí offroady.

Původní Ford Mustang Bullitt

Všechny novinky Detroitu zastínil zrezivělý a omlácený Mustang. Má však cenu 83 milionů

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama