DISKUZE K ČLÁNKU

Tahle Tatra se musela obejít bez volantu. Nesměla na silnici ani do terénu

Automobilka Tatra toho za svou historii již stihla vyrobit opravdu mnoho. Od prvního automobilu ve střední Evropě, přes prototypy revolučních tanků, hasičské speciály až po moderní obrněná a bojová vozidla. Věděli jste však, že ve svém repertoáru měla i automobily určené k jízdě po kolejích? Navíc byly tyto drezíny ve službě až do sedmdesátých let.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Buffalo007

    Buffalo007

    78.111.116.XXX
    U těchto drezín je ještě jedna zajímavost - pod drezínou uprostřed bylo zdvihací zařízení, které umožňovalo drezíně se otočit, popřípadě v místě železničního přejezdu ujet stranou a umožnit tak průjezd jinému vlaku.
    Jinak doporučuji depozitář národního technického muzea v Chomutově, kde jsou vystavené tyto Tatrovácké, ale i starší drezíny. Depozitář má nyní do podzimu otevřeno 4 dny v týdnu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Volkswagen Beetle

VW zaplatil Tatře za Brouka pokutu. Vyplatila se, z lidového auta vznikla legenda

Ford Gran Torino

Filmový Ford Gran Torino učaroval i Clinta Eastwooda. Po natáčení jej odkoupil

Za volantem...

Správná pozice za volantem je absolutní základ. Víte, jak na to?

Fisker Emotion

Fisker pracuje na elektrické revoluci: Minuta nabíjení, dojezd 800 km

plug-in hybridní pohon, Škoda Auto

Hybridní Škoda Superb? Již brzy

reklama
reklama

Doporučujeme

reklama