Slovenskému RUFA SPORT Teamu spoločne s poľským Crusarom a súťažnou posádkou Grzegorz Grzyb – Robert Hundla sa podarilo získať v rámci podujatia 28. Rajd Rzeszowski 2019 trojicu víťazstiev.
Podujatie, ktoré bolo zaradené do seriálov FIA European Rally Trophy, FIA Central European Zone a Polish Rally Championship jednoznačne v absolútnom poradí vyhrala posádka Grzegorz Grzyb – Robert Hundla jazdiaca na vozidle Škoda Fabia R5. Z celkovo jedenástich rýchlostných skúšok spomínaná súťažná posádka reprezentujúca slovenský RUFA SPORT Team a poľský Crusar vyhrala celkovo päť. To stačilo na to, aby sa tešila z absolútneho víťazstva v rámci 28. Rajd Rzeszow 2019. „Toto víťazstvo nebolo jednoduché. Proti nám stála veľmi silná konkurencia a tak od začiatku až do konca bolo treba poriadne tlačiť, ale ísť zároveň aj s rozumom. Množstvo súťažných posádok súťaž nedokončilo, nám sa to však podarilo a odmenou pre nás bolo ďalšie absolútne víťazstvo v Rzeszowe. Moja a Robova vďaka za toto víťazstvo patrí jednoznačne slovenskému RUFA SPORT Teamu a poľskému Crusaru. Bez nich by sme tu neboli a nemohli dosiahnuť náš cieľ,“ zhodnotil po súťaži Grzegorz Grzyb. Manažér slovenského RUFA SPORT Teamu, Ľubomír Kleman po tomto nádhernom výkone rovnako nešetril slovami uznania: "Grzegorz s Robertom podarili fantastický výkon. Opäť dokázali, že sa dokážu aj v najťažších podmienkach vyrovnať s konkurenciou vrátane továrenského tímu Škoda Motorsport Polska a bývalého víťaza Rally Monte Carlo Briana Bouffiera na vozidle Hyundai i20 R5. Súťaž bola neskutočne namáhavá a až na drobné chybičky naša posádka profesorsky čistou jazdou, po fantastickom boji zvíťazila v absolútnom poradí. Moja vďaka patrí nielen posádke za super výkon, ale aj mechanikom za špičkovú prípravu Škody Fabia R5, organizátorom za perfektnú prípravu súťaže, ale aj všetkým našim podporovateľom a fanúšikom.“
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.