Hyundai řekl, že Andreas Mikkelsen nesplnil svoje ani týmová očekávání v sezoně 2018. Po nepovedené sezoně se mnohými očekávalo, že jeho program na rok 2019 bude zredukován.
Dle britského Autosportu se o této možnosti opravdu uvažovalo, když Hyundai podepsal se Sébastienem Loebem. Nakonec však smlouva, kterou Andreas Mikkelsen s týmem má, zajistila Norovi start ve všech 14 soutěžích.
Austosport se zeptal Alaina Penasseho, týmového manažera, jestli Mikkelsen pojede všech 14 soutěží po boku Thierryho Neuvillea: "Ano, všech 14. Bylo to jednoduché rozhodování, protože máme platnou smlouvu a tu chceme dodržet." Jenomže letos se bývalému továrnímu jezdci Volkswagenu vůbec nedařilo a Neuville v závěru šampionátu poměrně pravidelně žádal větší podporu od kolegů...
Neuville vyhrál tři soutěže, 6x stanul na podium a až do konce sezony bojoval o titul. Mikkelsen nevyhrál ani jednu soutěž, na podium se podíval jenom jednou a na Neuvillea ztratil 117 bodů. "Pro Andrease to byl těžký rok. Je jasné, že jsme to nečekali ani my ani on.
Po poslední soutěži jsme měli jednání a pokusíme se najít lepší cestu. Na Monte Carlu uvidíme, jestli si z těchto jednání něco vzal," řekl Penasse. Andreas Mikkelsen přiznává, že v roce 2019 musí zabrat: "Je pro mě velmi důležité, abych získal zpět svoji formu. I příští rok budu s tímto týmem spolupracovat, takže se musím dostat z této negativní spirály, ve které aktuálně jsem.
Na každé rally jsme měli problém. Pokaždé jsem se snažil o to víc, abych se na další rally z těchto problémů dostal. Myslím, že my stačí jeden dobrý výsledek, abych se opět dostal do pohody. Možná, že o řízení až moc přemýšlím."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?