Hyundai řekl, že Andreas Mikkelsen nesplnil svoje ani týmová očekávání v sezoně 2018. Po nepovedené sezoně se mnohými očekávalo, že jeho program na rok 2019 bude zredukován.
Dle britského Autosportu se o této možnosti opravdu uvažovalo, když Hyundai podepsal se Sébastienem Loebem. Nakonec však smlouva, kterou Andreas Mikkelsen s týmem má, zajistila Norovi start ve všech 14 soutěžích.
Austosport se zeptal Alaina Penasseho, týmového manažera, jestli Mikkelsen pojede všech 14 soutěží po boku Thierryho Neuvillea: "Ano, všech 14. Bylo to jednoduché rozhodování, protože máme platnou smlouvu a tu chceme dodržet." Jenomže letos se bývalému továrnímu jezdci Volkswagenu vůbec nedařilo a Neuville v závěru šampionátu poměrně pravidelně žádal větší podporu od kolegů...
Neuville vyhrál tři soutěže, 6x stanul na podium a až do konce sezony bojoval o titul. Mikkelsen nevyhrál ani jednu soutěž, na podium se podíval jenom jednou a na Neuvillea ztratil 117 bodů. "Pro Andrease to byl těžký rok. Je jasné, že jsme to nečekali ani my ani on.
Po poslední soutěži jsme měli jednání a pokusíme se najít lepší cestu. Na Monte Carlu uvidíme, jestli si z těchto jednání něco vzal," řekl Penasse. Andreas Mikkelsen přiznává, že v roce 2019 musí zabrat: "Je pro mě velmi důležité, abych získal zpět svoji formu. I příští rok budu s tímto týmem spolupracovat, takže se musím dostat z této negativní spirály, ve které aktuálně jsem.
Na každé rally jsme měli problém. Pokaždé jsem se snažil o to víc, abych se na další rally z těchto problémů dostal. Myslím, že my stačí jeden dobrý výsledek, abych se opět dostal do pohody. Možná, že o řízení až moc přemýšlím."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?