Hyundai řekl, že Andreas Mikkelsen nesplnil svoje ani týmová očekávání v sezoně 2018. Po nepovedené sezoně se mnohými očekávalo, že jeho program na rok 2019 bude zredukován.
Dle britského Autosportu se o této možnosti opravdu uvažovalo, když Hyundai podepsal se Sébastienem Loebem. Nakonec však smlouva, kterou Andreas Mikkelsen s týmem má, zajistila Norovi start ve všech 14 soutěžích.
Austosport se zeptal Alaina Penasseho, týmového manažera, jestli Mikkelsen pojede všech 14 soutěží po boku Thierryho Neuvillea: "Ano, všech 14. Bylo to jednoduché rozhodování, protože máme platnou smlouvu a tu chceme dodržet." Jenomže letos se bývalému továrnímu jezdci Volkswagenu vůbec nedařilo a Neuville v závěru šampionátu poměrně pravidelně žádal větší podporu od kolegů...
Neuville vyhrál tři soutěže, 6x stanul na podium a až do konce sezony bojoval o titul. Mikkelsen nevyhrál ani jednu soutěž, na podium se podíval jenom jednou a na Neuvillea ztratil 117 bodů. "Pro Andrease to byl těžký rok. Je jasné, že jsme to nečekali ani my ani on.
Po poslední soutěži jsme měli jednání a pokusíme se najít lepší cestu. Na Monte Carlu uvidíme, jestli si z těchto jednání něco vzal," řekl Penasse. Andreas Mikkelsen přiznává, že v roce 2019 musí zabrat: "Je pro mě velmi důležité, abych získal zpět svoji formu. I příští rok budu s tímto týmem spolupracovat, takže se musím dostat z této negativní spirály, ve které aktuálně jsem.
Na každé rally jsme měli problém. Pokaždé jsem se snažil o to víc, abych se na další rally z těchto problémů dostal. Myslím, že my stačí jeden dobrý výsledek, abych se opět dostal do pohody. Možná, že o řízení až moc přemýšlím."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.