S příchodem Sébastiena Ogiera do týmu Red Bull Racing přichází také společnost Red Bull, která by měla být novým hlavním sponzorem týmu.
Rakouský výrobce energetických nápojů je sponzorem Sébastiena Ogiera. Francouze v rámci WRC doprovází jeho poutí po jednotlivých týmech už od roku 2010. Jejich partnerství tedy začal ještě za dob Ogiera u Citroënu, poté společně slavily úspěchy ve Volkswagenu a nakonec v M-Sportu. Není žádným velkým tajemstvím, že u M-Sportu by si Ogiera nebýt Red Bullu nemohli dovolit.
Po odchodu Ogiera od Citroënu (2011) a později i Sébastiena Loeba (2012) se Abu Dhabi stalo hlavním partnerem francouzského továrního týmu, když Red Bull nahradilo. Pro rok 2019 se tedy nabízí otázka, jak to u Citroën Racingu bude.
Skandinávská média tento týden přišla s informací přímo od Pierra Budara, šéfa týmu, podle kterých jednání s Emirátem Abu Dhabi o další spolupráci pokračují. "Stále s nimi jednáme, doufáme, že se domluvíme do začátku příštího roku."
Na tiskové konferenci po soutěži v Katalánsku Budar přiznal, že nasazení třetího auta týmu by bylo myslitelné v případě, že by se jim od partnerů podařilo dát dohromady dostatečný budget. Se sponzorským duem v podobě Red Bull / Abu Dhabi by se Citroën mohl dostat na úroveň rozpočtu, kterým disponují Toyota nebo Hyundai a mohl by tak reálně pomýšlet na boj o titul.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.