S příchodem Sébastiena Ogiera do týmu Red Bull Racing přichází také společnost Red Bull, která by měla být novým hlavním sponzorem týmu.
Rakouský výrobce energetických nápojů je sponzorem Sébastiena Ogiera. Francouze v rámci WRC doprovází jeho poutí po jednotlivých týmech už od roku 2010. Jejich partnerství tedy začal ještě za dob Ogiera u Citroënu, poté společně slavily úspěchy ve Volkswagenu a nakonec v M-Sportu. Není žádným velkým tajemstvím, že u M-Sportu by si Ogiera nebýt Red Bullu nemohli dovolit.
Po odchodu Ogiera od Citroënu (2011) a později i Sébastiena Loeba (2012) se Abu Dhabi stalo hlavním partnerem francouzského továrního týmu, když Red Bull nahradilo. Pro rok 2019 se tedy nabízí otázka, jak to u Citroën Racingu bude.
Skandinávská média tento týden přišla s informací přímo od Pierra Budara, šéfa týmu, podle kterých jednání s Emirátem Abu Dhabi o další spolupráci pokračují. "Stále s nimi jednáme, doufáme, že se domluvíme do začátku příštího roku."
Na tiskové konferenci po soutěži v Katalánsku Budar přiznal, že nasazení třetího auta týmu by bylo myslitelné v případě, že by se jim od partnerů podařilo dát dohromady dostatečný budget. Se sponzorským duem v podobě Red Bull / Abu Dhabi by se Citroën mohl dostat na úroveň rozpočtu, kterým disponují Toyota nebo Hyundai a mohl by tak reálně pomýšlet na boj o titul.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.