AKTUALIZACE PO RZ23; O víkendu se jede další podnik MS v rally, slavná Wales Rally GB. Soutěž je typická častými změnami počasí, které vedou rozblácené a uklouzané cesty. Ranní teploty klesají až k nule a přes den bývá také často velká zima. O titul bojuje trojice jezdců, zrádné lesní cesty ve Walesu mohou v tomto souboji sehrát důležitou roli.
Po RZ23:doplníme...
Výsledky po RZ23
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC 3:06:12,5 - - - 2. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +10,6 3. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +35,1 4. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +1:10,4 5. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +1:14,4 6. A. Mikkelsen - A. JaegerHyundai i20 Coupe WRC +1:15,9 7. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +1:18,4 8. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +1:21,6 9. K. Rovanperä - J. HalttunenŠkoda Fabia R5 +9:14,7 10. P. Tidemand - J. AnderssonŠkoda Fabia R5 +10:48,9Po RZ18:doplníme...
Výsledky po RZ18
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC 2:31:22,5 - - - 2. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +4,4 3. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +11,8 4. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +13,5 5. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +34,1 6. A. Mikkelsen - A. JaegerHyundai i20 Coupe WRC +36,5 7. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +45,4 8. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +55,5 9. K. Rovanperä - J. HalttunenŠkoda Fabia R5 +7:30,8 10. P. Tidemand - J. AnderssonŠkoda Fabia R5 +8:33,9Po RZ9:doplníme...
Výsledky po RZ9
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. O. Tänak - M. JärveojaToyota Yaris WRC 1:06:04,3 - - - 2. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +28,8 3. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +31,3 4. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +35,9 5. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC +38,2 6. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +48,8 7. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +1:06,4 8. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +1:08,4 9. A. Mikkelsen - A. JaegerHyundai i20 Coupe WRC +1:24,3 10. K. Rovanperä - J. HalttunenŠkoda Fabia R5 +3:08,4Po RZ6:doplníme...
Výsledky po RZ6
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. O. Tänak - M. JärveojaToyota Yaris WRC 35:13,4 - - - 2. E. Evans - D. BarrittFord Fiesta WRC +8,9 3. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +15,4 4. T. Suninen - M. MarkkulaFord Fiesta WRC +21,5 5. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +21,8 6. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +22,9 7. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +25,4 8. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC +27,9 9. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +31,3 10. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +32,9S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?