AKTUALIZACE PO RZ23; O víkendu se jede další podnik MS v rally, slavná Wales Rally GB. Soutěž je typická častými změnami počasí, které vedou rozblácené a uklouzané cesty. Ranní teploty klesají až k nule a přes den bývá také často velká zima. O titul bojuje trojice jezdců, zrádné lesní cesty ve Walesu mohou v tomto souboji sehrát důležitou roli.
Po RZ23:doplníme...
Výsledky po RZ23
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC 3:06:12,5 - - - 2. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +10,6 3. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +35,1 4. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +1:10,4 5. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +1:14,4 6. A. Mikkelsen - A. JaegerHyundai i20 Coupe WRC +1:15,9 7. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +1:18,4 8. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +1:21,6 9. K. Rovanperä - J. HalttunenŠkoda Fabia R5 +9:14,7 10. P. Tidemand - J. AnderssonŠkoda Fabia R5 +10:48,9Po RZ18:doplníme...
Výsledky po RZ18
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC 2:31:22,5 - - - 2. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +4,4 3. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +11,8 4. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +13,5 5. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +34,1 6. A. Mikkelsen - A. JaegerHyundai i20 Coupe WRC +36,5 7. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +45,4 8. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +55,5 9. K. Rovanperä - J. HalttunenŠkoda Fabia R5 +7:30,8 10. P. Tidemand - J. AnderssonŠkoda Fabia R5 +8:33,9Po RZ9:doplníme...
Výsledky po RZ9
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. O. Tänak - M. JärveojaToyota Yaris WRC 1:06:04,3 - - - 2. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +28,8 3. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +31,3 4. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +35,9 5. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC +38,2 6. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +48,8 7. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +1:06,4 8. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +1:08,4 9. A. Mikkelsen - A. JaegerHyundai i20 Coupe WRC +1:24,3 10. K. Rovanperä - J. HalttunenŠkoda Fabia R5 +3:08,4Po RZ6:doplníme...
Výsledky po RZ6
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. O. Tänak - M. JärveojaToyota Yaris WRC 35:13,4 - - - 2. E. Evans - D. BarrittFord Fiesta WRC +8,9 3. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +15,4 4. T. Suninen - M. MarkkulaFord Fiesta WRC +21,5 5. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +21,8 6. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +22,9 7. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +25,4 8. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC +27,9 9. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +31,3 10. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +32,9Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.