AKTUALIZACE PO RZ23; O víkendu se jede další podnik MS v rally, slavná Wales Rally GB. Soutěž je typická častými změnami počasí, které vedou rozblácené a uklouzané cesty. Ranní teploty klesají až k nule a přes den bývá také často velká zima. O titul bojuje trojice jezdců, zrádné lesní cesty ve Walesu mohou v tomto souboji sehrát důležitou roli.
Po RZ23:doplníme...
Výsledky po RZ23
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC 3:06:12,5 - - - 2. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +10,6 3. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +35,1 4. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +1:10,4 5. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +1:14,4 6. A. Mikkelsen - A. JaegerHyundai i20 Coupe WRC +1:15,9 7. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +1:18,4 8. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +1:21,6 9. K. Rovanperä - J. HalttunenŠkoda Fabia R5 +9:14,7 10. P. Tidemand - J. AnderssonŠkoda Fabia R5 +10:48,9Po RZ18:doplníme...
Výsledky po RZ18
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC 2:31:22,5 - - - 2. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +4,4 3. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +11,8 4. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +13,5 5. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +34,1 6. A. Mikkelsen - A. JaegerHyundai i20 Coupe WRC +36,5 7. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +45,4 8. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +55,5 9. K. Rovanperä - J. HalttunenŠkoda Fabia R5 +7:30,8 10. P. Tidemand - J. AnderssonŠkoda Fabia R5 +8:33,9Po RZ9:doplníme...
Výsledky po RZ9
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. O. Tänak - M. JärveojaToyota Yaris WRC 1:06:04,3 - - - 2. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +28,8 3. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +31,3 4. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +35,9 5. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC +38,2 6. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +48,8 7. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +1:06,4 8. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +1:08,4 9. A. Mikkelsen - A. JaegerHyundai i20 Coupe WRC +1:24,3 10. K. Rovanperä - J. HalttunenŠkoda Fabia R5 +3:08,4Po RZ6:doplníme...
Výsledky po RZ6
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. O. Tänak - M. JärveojaToyota Yaris WRC 35:13,4 - - - 2. E. Evans - D. BarrittFord Fiesta WRC +8,9 3. J.-M. Latvala - M. AnttilaToyota Yaris WRC +15,4 4. T. Suninen - M. MarkkulaFord Fiesta WRC +21,5 5. T. Neuville - N. GilsoulHyundai i20 Coupe WRC +21,8 6. C. Breen - S. MartinCitroën C3 WRC +22,9 7. E. Lappi - J. FermToyota Yaris WRC +25,4 8. S. Ogier - J. IngrassiaFord Fiesta WRC +27,9 9. M. Ostberg - T. EriksenCitroën C3 WRC +31,3 10. H. Paddon - S. MarshallHyundai i20 Coupe WRC +32,9Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.