Velký kamarád Daniho Sorda, Fernando Alonso, během tohoto týdne oznámil, že končí v F1. Ale co Dani Sordo? V MS v rally se pohybuje už hodně let a mohl by také teoreticky zvažovat konec aktivní kariéry. Dani ale ještě končit nehodlá.
Dani Sordo letos jede ve WRC jen vybrané soutěže, když se dělí o třetí tovární i20 Coupe WRC s Haydenem Paddonem. Pro Španěla to ale není takový problém, na tuto roli si už zvykl.
"Jsou soutěže, které nemám moc rád, z toho důvodu je moje nasazení v pořádku. Kromě toho jsem v šampionátu pátý, ačkoliv jedu o hodně méně než ostatní," říká úvodem Dani Sordo, který se netají tím, že by i v budoucnu rád pokračoval u Hyundai a to i přesto, že mu možná bude nabídnut opět jen částečný program.
"Mám rád tým a cítím se v něm dobře. Velmi rád bych zde zůstal," říká Dani, o kterého už ale projevil zájem Citroën. "Vím, že už o mě s mými šéfy mluvili. Ale Citroën chce získat Sébastiena Ogiera."
Tento týden oznámil jeho velký kamarád, Fernando Alonso, že končí svoji kariéru v F1. Uvažoval o něčem podobném také Dani Sordo? "Ještě na to nejsem připravený," říká 35 letý pilot, který o víkendu například odstartoval do své už 14. Rally Deutschland. "Vím ale, že už nejsem nejmladší a někdy to přijít musí. Určitě si najdu něco nového."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?