Velký kamarád Daniho Sorda, Fernando Alonso, během tohoto týdne oznámil, že končí v F1. Ale co Dani Sordo? V MS v rally se pohybuje už hodně let a mohl by také teoreticky zvažovat konec aktivní kariéry. Dani ale ještě končit nehodlá.
Dani Sordo letos jede ve WRC jen vybrané soutěže, když se dělí o třetí tovární i20 Coupe WRC s Haydenem Paddonem. Pro Španěla to ale není takový problém, na tuto roli si už zvykl.
"Jsou soutěže, které nemám moc rád, z toho důvodu je moje nasazení v pořádku. Kromě toho jsem v šampionátu pátý, ačkoliv jedu o hodně méně než ostatní," říká úvodem Dani Sordo, který se netají tím, že by i v budoucnu rád pokračoval u Hyundai a to i přesto, že mu možná bude nabídnut opět jen částečný program.
"Mám rád tým a cítím se v něm dobře. Velmi rád bych zde zůstal," říká Dani, o kterého už ale projevil zájem Citroën. "Vím, že už o mě s mými šéfy mluvili. Ale Citroën chce získat Sébastiena Ogiera."
Tento týden oznámil jeho velký kamarád, Fernando Alonso, že končí svoji kariéru v F1. Uvažoval o něčem podobném také Dani Sordo? "Ještě na to nejsem připravený," říká 35 letý pilot, který o víkendu například odstartoval do své už 14. Rally Deutschland. "Vím ale, že už nejsem nejmladší a někdy to přijít musí. Určitě si najdu něco nového."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.