Hyundai a Toyota projevily zájem o služby Krise Meekea, který byl vyhozen z továrního týmu Citroënu. Severní byl před dvěma týdny odejit z Citroënu se zdůvodněním, že "předváděl až moc velké množství nehod" poté, co předvedl velkou nehodu na soutěži v Portugalsku.
Meekea se snažil kontaktovat britský Autosport, aby se ke svému vyhazovu nějak vyjádřil, ale bez úspěchu. Dle nejrůznějších spekulací byl ale po rozhodnutí Citroënu hodně naštvaný a znepokojený. Šance, že by se ve WRC svezl ještě letos, jsou hodně malé. Něco by se ale mohlo naskytnout v roce 2019, když spousta jezdců nemá platnou smlouvu pro rok 2019.
Alain Penasse z Huyndai řekl, že dle jeho názoru má Meeke ve WRC stále co nabídnout. "Momentálně tu není žádný kontakt [s Meekem], ale záleží na tom, jaký bude jezdecký trh," řekl manažer Hyundai. "Není pochyb o tom, že Kris Meeke je jezdcem, který může vyhrávat závody WRC, je velmi rychlý, ale velmi nekonzistentní - to jsme viděli během jeho kariéry, která šla nahoru a dolu. Má rychlost a není někým, koho byste chtěli vidět sedět na lavičce."
"Je jako Jari-Matti Latvala: Je jezdcem, který není tak konzistentní, ale vyhraje vám jednu nebo dvě rally za rok. Zvažujeme všechny jezdce, zvláště kluky, kteří jsou volní a na trhu. Je ještě trochu brzy, ale uvidíme, co se stane," pokračuje Penasse. Dále dodal, že zlepšená forma Citroënu v roce 2018 značí, že o volné místo v tomto továrním týmu bude pro sezonu 2019 zájem. Zájem by mohli mít i jezdci jako Dani Sordo anebo Hayden Paddon, kteří si aktuálně u Hyundai dělí starty v sezoně v jedné i20 Coupé WRC.
"Dokážu si představit, že o místo v Citroënu teď bude zájem. Vloni Citroën nebyl opravdovou hrozbou, ale teď mají dobré výsledky a jsem si jistý, že je jezdci budou zvažovat. My máme Daniho a Haydena s omezenými programy a pokud nabídnete další rok se sedmi soutěžemi proti úplnému programu s Citroënem, tak by o to pravděpodobně měli docela zájem. Nemyslím si, že by tito jezdci byli rádi za opětovné sdílení auta."
Meeke před svým příchodem do Citroënu dlouho jednal s Toyotou a pro rok 2015 dokonce dostal nabídku, pak se ale rozhodl pro Citroën. Ještě před oznámením ukončení spolupráce mezi Meekem a Citroënem řekl šéf továrního týmu Toyota, Tommi Mäkinen, že by měl zájem promluvit si s Meekem o možném budoucím kontraktu.
Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, řekl britskému Autosportu, že je smutné, že WRC přišlo o vítěze soutěží a britského jezdce, "když s rallysportem v této zemi děláme takové pokroky". Na dotaz, jestli by měl o Meekea zájem ale řekl, že se svoji jezdeckou sestavou je "velmi spokojený".
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?