Podle původních plánů mělo totiž Polo R5 vyjet na tratě rychlostních zkoušek již během Rallye Deutschland, která se jede na konci srpna.
Pokud by Volkswagen chtěl představit své nové auto opravdu už v Německu, tak by tým pod vedením Svena Smeetse musel FIA odevzdat homologační dokumenty již do konce května. V posledních týdnech se však ukázalo, že je tento termín natolik šibeniční, že došlo k odkladu jeho plánovaného startu.
Nový Volkswagen tak uvidíme až v Katalánsku v říjnu. Volkswagen Motorsport se věnuje kromě projektu Pola R5 také dalším věcem - elektrickému závoďáku Volkswagen ID R Pikes Peak nebo Polo R Supercar pro MS v rallycrossu. Navíc je třeba si uvědomit, že trh s vozy R5 je velmi konkurenční a pravidla R5 neumožňují prakticky žádný další vývoj po homologaci. Pokud by tedy auto bylo nedotažené, tak by se z něj mohl stát propadák.
Podle zatím nepotvrzených spekulací by se ve Španělsku za volant Volkswagenu mohl posadit Petter Solberg, který jezdí pro německou značku MS v rallycrossu (tento víkend vyhrál úvodní závod RX). Volkswagen však i nadále neplánuje svoji tovární účast v šampionátu WRC2.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?