Spekulace se konečně potvrdily - Teemu Suninen byl týmem Ford M-Sport potvrzen jako třetí jezdec na osmi soutěžích WRC. Navigovat jej bude ve Fordu Fiesta WRC jeho stálý navigátor, Mikko Markkula.
Tento záměr M-Sportu už byl vyzrazen dříve, takže se nejedná o žádné překvapení. Teemu Suninen pojede na celkem osmi soutěžích, konkrétně jde o Śvédsko, Mexiko, Portugalsko, Sardinii, Finsko, Turecko, Wales a Španělsko. K tomu pojede ve Fiestě R5 na Monte Carlu a v Německu.
Zkušenosti s vozem WRC již mladý Fin má. Poprvé jel v Polsku a ve Finsku. Doma dokonce bojoval o podium, než udělal menší chybu. "O Teemu nemám vůbec žádné pochyby. Myslím, že brzy ukáže, že je plnohodnotným členem týmu," říká Malcolm Wilson.
"Někteří již žasli nad výkony, které podával v loňské sezoně za volantem Fordu Fiesta WRC. V první soutěži zajel nejrychlejší čas na rychlostní zkoušce, v té druhé už bojoval o pódium. Nebyl bych překvapený, kdyby letos jednou nebo dvakrát bojoval o umístění na pódium," nechal se slyšet Brit.
"Bude to skvělá sezona a já jsem se svým programem opravdu spokojený. Vrcholem samozřejmě bude osm startů s vozem WRC. Budu v nich mít dostatečný prostor k tomu, abych ukázal svůj potenciál," řekl Teemu Suninen.
M-Sport tak pojede na minimálně 10 soutěžích se třemi auty - střídat se v nich budou Bouffier a Suninen. Ohledně Argentiny, Německa a Austrálie tým ještě žádnou informaci o třetím autě nepodal.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?