Spekulace se konečně potvrdily - Teemu Suninen byl týmem Ford M-Sport potvrzen jako třetí jezdec na osmi soutěžích WRC. Navigovat jej bude ve Fordu Fiesta WRC jeho stálý navigátor, Mikko Markkula.
Tento záměr M-Sportu už byl vyzrazen dříve, takže se nejedná o žádné překvapení. Teemu Suninen pojede na celkem osmi soutěžích, konkrétně jde o Śvédsko, Mexiko, Portugalsko, Sardinii, Finsko, Turecko, Wales a Španělsko. K tomu pojede ve Fiestě R5 na Monte Carlu a v Německu.
Zkušenosti s vozem WRC již mladý Fin má. Poprvé jel v Polsku a ve Finsku. Doma dokonce bojoval o podium, než udělal menší chybu. "O Teemu nemám vůbec žádné pochyby. Myslím, že brzy ukáže, že je plnohodnotným členem týmu," říká Malcolm Wilson.
"Někteří již žasli nad výkony, které podával v loňské sezoně za volantem Fordu Fiesta WRC. V první soutěži zajel nejrychlejší čas na rychlostní zkoušce, v té druhé už bojoval o pódium. Nebyl bych překvapený, kdyby letos jednou nebo dvakrát bojoval o umístění na pódium," nechal se slyšet Brit.
"Bude to skvělá sezona a já jsem se svým programem opravdu spokojený. Vrcholem samozřejmě bude osm startů s vozem WRC. Budu v nich mít dostatečný prostor k tomu, abych ukázal svůj potenciál," řekl Teemu Suninen.
M-Sport tak pojede na minimálně 10 soutěžích se třemi auty - střídat se v nich budou Bouffier a Suninen. Ohledně Argentiny, Německa a Austrálie tým ještě žádnou informaci o třetím autě nepodal.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?