Španělský tovární jezdec týmu Hyundai vstupuje do nové sezony se staronovým spolujezdcem. V sezoně 2018 jej ale čeká méně soutěží.
Dani Sordo jezdil poslední čtyři roky s Marcem Martí. O důvodech se hodně spekulovalo, je dokonce možné, že se na zhoršené náladě mezi touto dvojicí soutěžáků podepsala snaha Katalánska odtrhnout se od Španělska. Do auta k Sordovi se teď vrací jeho bývalý navigátor, Carlos Del Barrio.
Mění se pro 34 letého jezdce i obsazení jeho sezony. Po angažmá Andrease Mikkelsena se u Hyundai dostal tak trošku na druhou kolej a pojede jenom sedm soutěží. Ve zbývajících soutěžích ho ve třetím autě vystřídá Hayden Paddon.
A kde se můžeme na Sorda těšit? Pro španělská média už Dani prozradil, že pojede Monte Carlo, Mexiko, Korsiku, Argentinu, Portugalsko, Německo a Španělsko. V jedné rally roku nasadí Hyundai 4 auta, aby Sordo i Paddon měli možnost svést se v 7 soutěžích za rok.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?