Španělský tovární jezdec týmu Hyundai vstupuje do nové sezony se staronovým spolujezdcem. V sezoně 2018 jej ale čeká méně soutěží.
Dani Sordo jezdil poslední čtyři roky s Marcem Martí. O důvodech se hodně spekulovalo, je dokonce možné, že se na zhoršené náladě mezi touto dvojicí soutěžáků podepsala snaha Katalánska odtrhnout se od Španělska. Do auta k Sordovi se teď vrací jeho bývalý navigátor, Carlos Del Barrio.
Mění se pro 34 letého jezdce i obsazení jeho sezony. Po angažmá Andrease Mikkelsena se u Hyundai dostal tak trošku na druhou kolej a pojede jenom sedm soutěží. Ve zbývajících soutěžích ho ve třetím autě vystřídá Hayden Paddon.
A kde se můžeme na Sorda těšit? Pro španělská média už Dani prozradil, že pojede Monte Carlo, Mexiko, Korsiku, Argentinu, Portugalsko, Německo a Španělsko. V jedné rally roku nasadí Hyundai 4 auta, aby Sordo i Paddon měli možnost svést se v 7 soutěžích za rok.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?