Citroën se nechal slyšet, že se svojí nabídkou nedokázal vyrovnat jiné nabídce, kterou Sébastien Ogier dostal pro sezonu 2018. Přitom dnes již pětinásobný mistr světa býval juniorem právě Citroënu. Jenže po sezoně 2011, která byla plná sporů se Sébastienem Loebem, z týmu odešel.
Citroën byl přitom odhodlaný udělat naprosto vše, jenom aby Ogiera dostal zpět. Nakonec se ale Francouz rozhoduje mezi setrváním u M-Sportu anebo odchodem z WRC.
Yves Matton přiznává, že s úřadujícím mistrem světa chtěli podepsat smlouvu, ale neuspěli. Jednaní skončila zhruba zkraje listopadu. "Nebyli jsme schopni vyrovnat jinou nabídku, kterou dostal. Dali jsme nějakou nabídku, ale ta nebyla na potřebné úrovni."
Matton doufá, že Sébastien v MS zůstane: "Pro šampionát je velmi hodnotné, když bude soutěžit. Doufám, že tu příští rok bude." Obecně se očekává, že Ogier svoji budoucnost oznámí do konce tohoto měsíce.
"Nehraji žádné hry. Nelíbí se mi, že lidé musejí čekat na toto rozhodnutí, ale zatím není co oznámit. Jsem na 99 % rozhodnutý, mohu prozradit, že zvažuji mezi setrváním v současném týmu a nebo úplným odchodem," řekl Sébastien Ogier v Austrálii.
Citroën má pod smlouvou na příští sezonu Krise Meekea, Craiga Breena, Stéphana Lefebvra a Khalida Al-Qassimiho. Se Sébastien Loebem jedná Yves Matton o alespoň částečném programu. Andrease Mikkelsena nechal Citroën odejít k Hyundai, protože se chtěl plně soustředit na získání Ogiera...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.