Citroën se nechal slyšet, že se svojí nabídkou nedokázal vyrovnat jiné nabídce, kterou Sébastien Ogier dostal pro sezonu 2018. Přitom dnes již pětinásobný mistr světa býval juniorem právě Citroënu. Jenže po sezoně 2011, která byla plná sporů se Sébastienem Loebem, z týmu odešel.
Citroën byl přitom odhodlaný udělat naprosto vše, jenom aby Ogiera dostal zpět. Nakonec se ale Francouz rozhoduje mezi setrváním u M-Sportu anebo odchodem z WRC.
Yves Matton přiznává, že s úřadujícím mistrem světa chtěli podepsat smlouvu, ale neuspěli. Jednaní skončila zhruba zkraje listopadu. "Nebyli jsme schopni vyrovnat jinou nabídku, kterou dostal. Dali jsme nějakou nabídku, ale ta nebyla na potřebné úrovni."
Matton doufá, že Sébastien v MS zůstane: "Pro šampionát je velmi hodnotné, když bude soutěžit. Doufám, že tu příští rok bude." Obecně se očekává, že Ogier svoji budoucnost oznámí do konce tohoto měsíce.
"Nehraji žádné hry. Nelíbí se mi, že lidé musejí čekat na toto rozhodnutí, ale zatím není co oznámit. Jsem na 99 % rozhodnutý, mohu prozradit, že zvažuji mezi setrváním v současném týmu a nebo úplným odchodem," řekl Sébastien Ogier v Austrálii.
Citroën má pod smlouvou na příští sezonu Krise Meekea, Craiga Breena, Stéphana Lefebvra a Khalida Al-Qassimiho. Se Sébastien Loebem jedná Yves Matton o alespoň částečném programu. Andrease Mikkelsena nechal Citroën odejít k Hyundai, protože se chtěl plně soustředit na získání Ogiera...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?