Citroën se nechal slyšet, že se svojí nabídkou nedokázal vyrovnat jiné nabídce, kterou Sébastien Ogier dostal pro sezonu 2018. Přitom dnes již pětinásobný mistr světa býval juniorem právě Citroënu. Jenže po sezoně 2011, která byla plná sporů se Sébastienem Loebem, z týmu odešel.
Citroën byl přitom odhodlaný udělat naprosto vše, jenom aby Ogiera dostal zpět. Nakonec se ale Francouz rozhoduje mezi setrváním u M-Sportu anebo odchodem z WRC.
Yves Matton přiznává, že s úřadujícím mistrem světa chtěli podepsat smlouvu, ale neuspěli. Jednaní skončila zhruba zkraje listopadu. "Nebyli jsme schopni vyrovnat jinou nabídku, kterou dostal. Dali jsme nějakou nabídku, ale ta nebyla na potřebné úrovni."
Matton doufá, že Sébastien v MS zůstane: "Pro šampionát je velmi hodnotné, když bude soutěžit. Doufám, že tu příští rok bude." Obecně se očekává, že Ogier svoji budoucnost oznámí do konce tohoto měsíce.
"Nehraji žádné hry. Nelíbí se mi, že lidé musejí čekat na toto rozhodnutí, ale zatím není co oznámit. Jsem na 99 % rozhodnutý, mohu prozradit, že zvažuji mezi setrváním v současném týmu a nebo úplným odchodem," řekl Sébastien Ogier v Austrálii.
Citroën má pod smlouvou na příští sezonu Krise Meekea, Craiga Breena, Stéphana Lefebvra a Khalida Al-Qassimiho. Se Sébastien Loebem jedná Yves Matton o alespoň částečném programu. Andrease Mikkelsena nechal Citroën odejít k Hyundai, protože se chtěl plně soustředit na získání Ogiera...
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?