Povedený začátek své domácí soutěže má za sebou Elfyn Evans. V dnešním skakedownu pilot s Fordem Fiesta WRC zajel jednoznačně nejlepší čas.
Dle některých názorů jde velká část nejrychlejšího času na vrub pneumatikám DMACK, které ve Walesu fungují zvlášť dobře. Shakedown se však jel jen na 3,32 km dlouhém úseku. I tak jej ale Evans zvládl o 2,3 vteřiny rychleji než druhý Dani Sordo. Sébastien Ogier, který měřený úsek projel třikrát a dosáhl sedmého nejlepšího času, může o tomto víkendu v Británii získat svůj pátý jezdecký titul v řadě.
Podle Francouze jsou ale pneumatiky DMACK ve výhodě. "Už dnes ráno bylo vidět, že je tu jasný rozdíl mezi pneumatikami. DMACK se na kompletně soustředil na tuto rally a Elfyn má všechny trumfy ve svých rukou tak, aby zde mohl vyhrát."
Výsledky shakedownu na Wales Rally GB:1. Evans Elfyn / Barritt Daniel Ford Fiesta WRC '17 1:58,1 min.2. Sordo Dani / Martí Marc Hyundai i20 Coupe WRC +2,3 s3. Tänak Ott / Järveoja Martin Ford Fiesta WRC +2,4 s4. Latvala J. / Anttila M. Toyota Yaris WRC +2,5 s5. Neuville Thierry / Gilsoul N. Hyundai i20 Coupe WRC +2,7 s 6. Paddon Hayden / Marshall S. Hyundai i20 Coupe WRC +2,8 s7. Ogier S. / Ingrassia J. Ford Fiesta WRC +3,4 s8. Mikkelsen Andreas / Jæger A. Hyundai i20 Coupe WRC +3,4 s9. Hänninen J. / Lindström K. Toyota Yaris WRC +3,5 s10. Breen Craig / Martin Scott Citroën C3 WRC +3,5 s11. Östberg Mads / Axelsson Emil Ford Fiesta WRC +4,2 s12. Meeke Kris / Nagle Paul Citroën C3 WRC +4,7 s13. Lappi Esapekka / Ferm Janne Toyota Yaris WRC +5 s
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.