Ve své veřejně známé snaze o získání služeb Sébastiena Ogiera zatím Citroën stále nemůže slavit úspěch. Týmový šéf, Yves Matton, jde přitom do velkého rizika.
Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, vsadil vše na jednu kartu. Chce bezpodmínečně získat do svých služeb Sébastiena Ogiera a v tomto snažení dokonce nechal odejít i Andrease Mikkelsena do Hyundai. "S tímto rozhodnutím jsme podstoupili riziko. Ale když může mít člověk nejlepší možné řešení, tak by se člověk neměl spokojit s ničím menším."
Smůlou Yvese Mattona je, že jeho předchůdci, Guy Frequelin a Olivier Quesnel, nemuseli ve své době počítat s relativně žádným finančním omezení a mohli tak utrácet nejen za jezdce plnými doušky. Naproti tomu Matton se musel rozhodnout mezi Ogierem a Mikkelsenem.
Jestli se mu za jeho rozhodnutí dostane odměny, to zatím není jasné. Ogier totiž nabídku od Citroënu má, ale: "Nadále vedeme jednání. Podepsané ale nic není. Nemusíte počítat s tím, že na následujícím podniku WRC ve Španělsku něco oznámíme."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?