Ve své veřejně známé snaze o získání služeb Sébastiena Ogiera zatím Citroën stále nemůže slavit úspěch. Týmový šéf, Yves Matton, jde přitom do velkého rizika.
Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, vsadil vše na jednu kartu. Chce bezpodmínečně získat do svých služeb Sébastiena Ogiera a v tomto snažení dokonce nechal odejít i Andrease Mikkelsena do Hyundai. "S tímto rozhodnutím jsme podstoupili riziko. Ale když může mít člověk nejlepší možné řešení, tak by se člověk neměl spokojit s ničím menším."
Smůlou Yvese Mattona je, že jeho předchůdci, Guy Frequelin a Olivier Quesnel, nemuseli ve své době počítat s relativně žádným finančním omezení a mohli tak utrácet nejen za jezdce plnými doušky. Naproti tomu Matton se musel rozhodnout mezi Ogierem a Mikkelsenem.
Jestli se mu za jeho rozhodnutí dostane odměny, to zatím není jasné. Ogier totiž nabídku od Citroënu má, ale: "Nadále vedeme jednání. Podepsané ale nic není. Nemusíte počítat s tím, že na následujícím podniku WRC ve Španělsku něco oznámíme."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.