Ve své veřejně známé snaze o získání služeb Sébastiena Ogiera zatím Citroën stále nemůže slavit úspěch. Týmový šéf, Yves Matton, jde přitom do velkého rizika.
Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, vsadil vše na jednu kartu. Chce bezpodmínečně získat do svých služeb Sébastiena Ogiera a v tomto snažení dokonce nechal odejít i Andrease Mikkelsena do Hyundai. "S tímto rozhodnutím jsme podstoupili riziko. Ale když může mít člověk nejlepší možné řešení, tak by se člověk neměl spokojit s ničím menším."
Smůlou Yvese Mattona je, že jeho předchůdci, Guy Frequelin a Olivier Quesnel, nemuseli ve své době počítat s relativně žádným finančním omezení a mohli tak utrácet nejen za jezdce plnými doušky. Naproti tomu Matton se musel rozhodnout mezi Ogierem a Mikkelsenem.
Jestli se mu za jeho rozhodnutí dostane odměny, to zatím není jasné. Ogier totiž nabídku od Citroënu má, ale: "Nadále vedeme jednání. Podepsané ale nic není. Nemusíte počítat s tím, že na následujícím podniku WRC ve Španělsku něco oznámíme."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?