Premiérová DeutschMann Rally Trebišov, ktorá odštartovala počas uplynulého víkendu (1. -2.9.2017) už pozná mená víťazov. Tretie miesto na pomyselnom stupienku pre víťazov patrilo posádke slovenského RUFA SPORT Teamu.
RUFA SPORT Team, ale aj poľská posádka Grzegorz Grzyb – Jakub Wróbel prežili pred predposledným kolom slovenského rally šampionátu poriadne hektický týždeň. Bodaj by aj nie, veď po Barum Rally Zlín netušili, či sa MM Rally Teamu podarí zohnať do Škody Fabia R5 náhradný motor. Nakoniec sa všetko podarilo a štvornásobný slovenský rally majster Grzegorz Grzyb mohol v piatok podvečer zatočiť kľúčikom, naštartovať Škodu Fabia R5 rozbehnúť sa spoločne so spolujazdcom Jakubom Wróbelom zbierať ďalšie body do priebežného poradia slovenských rally majstrovstiev.
Treba povedať, že sa nerozbehli zle, veď už v rámci prvej sekcie súťaže sa im podarilo vyhrať rýchlostnú skúšku, pričom v následnom servise im patrilo druhé miesto priebežného poradia. V nasledujúcej sekcii pridali k tomuto úspechu dvojicu druhých miest, paradoxne však „poskočili“ na tretiu priečku priebežného hodnotenia. V poslednej sekcii súťaže pridali ešte dve tretie miesta, čoho výsledkom bolo konečné tretie miesto v rámci podujatia DeutschMann Rally Trebišov 2017.
„Rýchlostné skúšky boli neskutočne náročné a poriadne rýchle. My sme sa snažili maximálne bojovať, ale tempo bolo doslova šialené. Neurobili sme ani jednu chybu a ja som rád, že sa nám podarilo po smolnej Barum Raly zase odjazdiť výbornú súťaž. Nepodarilo sa nám síce vyhrať, chýbalo nám trochu toho povestného športového šťastia, ale súboje ešte nekončia, ešte nás čaká Rally Košice, ktorá v konečnom dôsledku rozhodne o všetkom,“ povedal Grzegorz Grzyb v cieli súťaže.
DeutschMann Rally Trebišov osobne sledoval aj manažér RUFA SPORT Teamu Ľubomír Kleman: „Bola to pekná a poriadne náročná rally. Našej posádke asi fakt chýbalo, tak ako už aj Grzegorz povedal, asi iba trochu športového šťastia. Mali sme výbornú rýchlosť a o konečnom výsledku rozhodovali doslova sekundičky. Dojazdili sme tretí, ale nevešiame hlavu, všetko ešte po Rally Košice môže byť úplne inak. Okrem tretieho miesta sme v našom tíme mali aj menšiu oslavu, keďže Jakub Wróbel absolvoval vo svojej rally histórii už stú súťaž. V rámci toho by som mu rád poprial veľa ďalších a hlavne úspešných štartov.“
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?