Nečekané změny v MS - Hyundai ve Španělsku nasazuje do svého vozu Andrease Mikkelsena. Norovi udělá místo Hayden Paddon.
Hyundai se rozhodl v nadcházející soutěži nenasadit svého stabilního jezdce, Haydena Paddona. Namísto něj do auta i20 Coupé WRC usedne Andreas Mikkelsen. Cílem je získat více bodů do týmového hodnocení než M-Sport, který jim v poslední soutěži poodskočil. Bývalý tovární jezdec Volkswagenu pojede v Hyundai všechny tři zbývající soutěže.
"Moc rád se připojuji k týmu Hyundai na tři poslední soutěže roku. Je to velmi dobrý tým se spoustou talentovaných lidí. Hyundai i20 Coupé WRC se ukázal jako velmi konkurenceschopný vůz na všech površích. Během testu jsem měl velmi dobrý pocit a jsem si jistý, že stejný bude i na třech zbývajících soutěžích. Cílem je pomoci týmu získat titul mezi výrobci. Doufám, že je to začátek dlouhodobější spolupráce," řekl jezdec.
V Katalánsku s ním za Hyundai pojedou Dani Sordo a Thierry Neuville, ve Walesu a Austrálii by mu mohl uvolnit místo spíše Sordo. "Vzhledem k situaci jsme se rozhodli přehodnotit situaci. Toto složení platí pro Španělsko, ale brzy oznámíme jezdce také pro Wales a Austrálii," řekl Michel Nandan.
Andreas Mikkelsen už Hyundai testoval, pak jej ale angažoval Citroën. Hyundai sice ještě nepotvrdil, že Andrease angažoval pro kompletní sezonu 2018, avšak udělal to za ně Yves Matton: "Chci Andreasovi pogratulovat k zisku angažmá na příští rok. I pro nás byl pro příští rok volbou, kterou jsme při složení jezdecké sestavy zvažovali. Nakonec jsme se ale rozhodli tuto možnost nevyužít."
Citroën ve Španělsku nasadí trojici Kris Meeke, Stéphane Lefebvre a Khalid Al Qassimi. Mezitím se ale Francouzi nechali slyšet, že Craig Breen pojede v jejich barvách ve Walesu a Austrálii.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.