Nečekané změny v MS - Hyundai ve Španělsku nasazuje do svého vozu Andrease Mikkelsena. Norovi udělá místo Hayden Paddon.
Hyundai se rozhodl v nadcházející soutěži nenasadit svého stabilního jezdce, Haydena Paddona. Namísto něj do auta i20 Coupé WRC usedne Andreas Mikkelsen. Cílem je získat více bodů do týmového hodnocení než M-Sport, který jim v poslední soutěži poodskočil. Bývalý tovární jezdec Volkswagenu pojede v Hyundai všechny tři zbývající soutěže.
"Moc rád se připojuji k týmu Hyundai na tři poslední soutěže roku. Je to velmi dobrý tým se spoustou talentovaných lidí. Hyundai i20 Coupé WRC se ukázal jako velmi konkurenceschopný vůz na všech površích. Během testu jsem měl velmi dobrý pocit a jsem si jistý, že stejný bude i na třech zbývajících soutěžích. Cílem je pomoci týmu získat titul mezi výrobci. Doufám, že je to začátek dlouhodobější spolupráce," řekl jezdec.
V Katalánsku s ním za Hyundai pojedou Dani Sordo a Thierry Neuville, ve Walesu a Austrálii by mu mohl uvolnit místo spíše Sordo. "Vzhledem k situaci jsme se rozhodli přehodnotit situaci. Toto složení platí pro Španělsko, ale brzy oznámíme jezdce také pro Wales a Austrálii," řekl Michel Nandan.
Andreas Mikkelsen už Hyundai testoval, pak jej ale angažoval Citroën. Hyundai sice ještě nepotvrdil, že Andrease angažoval pro kompletní sezonu 2018, avšak udělal to za ně Yves Matton: "Chci Andreasovi pogratulovat k zisku angažmá na příští rok. I pro nás byl pro příští rok volbou, kterou jsme při složení jezdecké sestavy zvažovali. Nakonec jsme se ale rozhodli tuto možnost nevyužít."
Citroën ve Španělsku nasadí trojici Kris Meeke, Stéphane Lefebvre a Khalid Al Qassimi. Mezitím se ale Francouzi nechali slyšet, že Craig Breen pojede v jejich barvách ve Walesu a Austrálii.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?