Nečekané změny v MS - Hyundai ve Španělsku nasazuje do svého vozu Andrease Mikkelsena. Norovi udělá místo Hayden Paddon.
Hyundai se rozhodl v nadcházející soutěži nenasadit svého stabilního jezdce, Haydena Paddona. Namísto něj do auta i20 Coupé WRC usedne Andreas Mikkelsen. Cílem je získat více bodů do týmového hodnocení než M-Sport, který jim v poslední soutěži poodskočil. Bývalý tovární jezdec Volkswagenu pojede v Hyundai všechny tři zbývající soutěže.
"Moc rád se připojuji k týmu Hyundai na tři poslední soutěže roku. Je to velmi dobrý tým se spoustou talentovaných lidí. Hyundai i20 Coupé WRC se ukázal jako velmi konkurenceschopný vůz na všech površích. Během testu jsem měl velmi dobrý pocit a jsem si jistý, že stejný bude i na třech zbývajících soutěžích. Cílem je pomoci týmu získat titul mezi výrobci. Doufám, že je to začátek dlouhodobější spolupráce," řekl jezdec.
V Katalánsku s ním za Hyundai pojedou Dani Sordo a Thierry Neuville, ve Walesu a Austrálii by mu mohl uvolnit místo spíše Sordo. "Vzhledem k situaci jsme se rozhodli přehodnotit situaci. Toto složení platí pro Španělsko, ale brzy oznámíme jezdce také pro Wales a Austrálii," řekl Michel Nandan.
Andreas Mikkelsen už Hyundai testoval, pak jej ale angažoval Citroën. Hyundai sice ještě nepotvrdil, že Andrease angažoval pro kompletní sezonu 2018, avšak udělal to za ně Yves Matton: "Chci Andreasovi pogratulovat k zisku angažmá na příští rok. I pro nás byl pro příští rok volbou, kterou jsme při složení jezdecké sestavy zvažovali. Nakonec jsme se ale rozhodli tuto možnost nevyužít."
Citroën ve Španělsku nasadí trojici Kris Meeke, Stéphane Lefebvre a Khalid Al Qassimi. Mezitím se ale Francouzi nechali slyšet, že Craig Breen pojede v jejich barvách ve Walesu a Austrálii.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?