Nečekané změny v MS - Hyundai ve Španělsku nasazuje do svého vozu Andrease Mikkelsena. Norovi udělá místo Hayden Paddon.
Hyundai se rozhodl v nadcházející soutěži nenasadit svého stabilního jezdce, Haydena Paddona. Namísto něj do auta i20 Coupé WRC usedne Andreas Mikkelsen. Cílem je získat více bodů do týmového hodnocení než M-Sport, který jim v poslední soutěži poodskočil. Bývalý tovární jezdec Volkswagenu pojede v Hyundai všechny tři zbývající soutěže.
"Moc rád se připojuji k týmu Hyundai na tři poslední soutěže roku. Je to velmi dobrý tým se spoustou talentovaných lidí. Hyundai i20 Coupé WRC se ukázal jako velmi konkurenceschopný vůz na všech površích. Během testu jsem měl velmi dobrý pocit a jsem si jistý, že stejný bude i na třech zbývajících soutěžích. Cílem je pomoci týmu získat titul mezi výrobci. Doufám, že je to začátek dlouhodobější spolupráce," řekl jezdec.
V Katalánsku s ním za Hyundai pojedou Dani Sordo a Thierry Neuville, ve Walesu a Austrálii by mu mohl uvolnit místo spíše Sordo. "Vzhledem k situaci jsme se rozhodli přehodnotit situaci. Toto složení platí pro Španělsko, ale brzy oznámíme jezdce také pro Wales a Austrálii," řekl Michel Nandan.
Andreas Mikkelsen už Hyundai testoval, pak jej ale angažoval Citroën. Hyundai sice ještě nepotvrdil, že Andrease angažoval pro kompletní sezonu 2018, avšak udělal to za ně Yves Matton: "Chci Andreasovi pogratulovat k zisku angažmá na příští rok. I pro nás byl pro příští rok volbou, kterou jsme při složení jezdecké sestavy zvažovali. Nakonec jsme se ale rozhodli tuto možnost nevyužít."
Citroën ve Španělsku nasadí trojici Kris Meeke, Stéphane Lefebvre a Khalid Al Qassimi. Mezitím se ale Francouzi nechali slyšet, že Craig Breen pojede v jejich barvách ve Walesu a Austrálii.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.