Nečekané změny v MS - Hyundai ve Španělsku nasazuje do svého vozu Andrease Mikkelsena. Norovi udělá místo Hayden Paddon.
Hyundai se rozhodl v nadcházející soutěži nenasadit svého stabilního jezdce, Haydena Paddona. Namísto něj do auta i20 Coupé WRC usedne Andreas Mikkelsen. Cílem je získat více bodů do týmového hodnocení než M-Sport, který jim v poslední soutěži poodskočil. Bývalý tovární jezdec Volkswagenu pojede v Hyundai všechny tři zbývající soutěže.
"Moc rád se připojuji k týmu Hyundai na tři poslední soutěže roku. Je to velmi dobrý tým se spoustou talentovaných lidí. Hyundai i20 Coupé WRC se ukázal jako velmi konkurenceschopný vůz na všech površích. Během testu jsem měl velmi dobrý pocit a jsem si jistý, že stejný bude i na třech zbývajících soutěžích. Cílem je pomoci týmu získat titul mezi výrobci. Doufám, že je to začátek dlouhodobější spolupráce," řekl jezdec.
V Katalánsku s ním za Hyundai pojedou Dani Sordo a Thierry Neuville, ve Walesu a Austrálii by mu mohl uvolnit místo spíše Sordo. "Vzhledem k situaci jsme se rozhodli přehodnotit situaci. Toto složení platí pro Španělsko, ale brzy oznámíme jezdce také pro Wales a Austrálii," řekl Michel Nandan.
Andreas Mikkelsen už Hyundai testoval, pak jej ale angažoval Citroën. Hyundai sice ještě nepotvrdil, že Andrease angažoval pro kompletní sezonu 2018, avšak udělal to za ně Yves Matton: "Chci Andreasovi pogratulovat k zisku angažmá na příští rok. I pro nás byl pro příští rok volbou, kterou jsme při složení jezdecké sestavy zvažovali. Nakonec jsme se ale rozhodli tuto možnost nevyužít."
Citroën ve Španělsku nasadí trojici Kris Meeke, Stéphane Lefebvre a Khalid Al Qassimi. Mezitím se ale Francouzi nechali slyšet, že Craig Breen pojede v jejich barvách ve Walesu a Austrálii.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.