Yves Matton, šéf Citroën Racingu, se vrací k plánovanému testu Citroënu C3 WRC Sébastienem Loebem před Německou rally, když vyvrací veškeré spekulace, podle kterých by se Loeb mohl objevit za volantem C3 WRC na některé letošní rally.
Citroën už dementoval zprávy, podle kterých mělo z jejich strany dojít k angažování Sébastiena Loeba pro některou z letošních soutěží. Tyto spekulace se objevily poté, co bylo oznámeno, že devítinásobný šampion WRC vyzkouší letošní Citroën C3 WRC v asfaltové specifikaci před Rally Deutschland.
Yves Matton, ředitel Citroën Racingu, se k návratu Sébastiena Loeba za volant Citroënu specifikace WRC vrací pro World Rally Radio: "Naplánovaný test se Sébastienem Loebem na asfaltu nebude pouze jednodenní záležitostí. Pokud budou jeho výsledky dobré, můžeme eventuálně zvážit test na šotolině, ale v otázce angažmá pro nějakou letošní soutěž je mimo hru. Nicméně stále můžeme mluvit o roce 2018, ale potřeboval by absolvovat hodně testů, protože to není jen o jednom nebo dvou dnech testů, na kterých může znovu získat svoje znalosti, musel by jezdit na vyšší úrovni."
Nicméně dle Mattona aktuálně neexistují žádné plány na angažmá francouzské legendy, která má v současné době v rámci skupiny PSA platné kontrakty s Peugeotem ve vytrvalostních soutěžích a v rallycrossu. "Není tu žádný projekt, který by počítal s pilotováním na soutěži. Jednoduše to momentálně není nic víc než jen zvědavost. On má zájem pilotovat veškeré druhy vozidel. Je ve veřejném zájmu něco udělat," říká Yves pro wrc.com.
"Myšlenkou pilotovat C3 WRC je motivovaný a pro nás je to zajímavé dostat zpětnou vazbu od dalšího pilota. S úrovní jeho zkušeností by nám mohl potvrdit některé věci nebo by nám mohl přinést nějaké nápady. Možná najde některé věci, které budou zajímavé," zakončil Matton.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.