Michaela Debnárová s Luciou Laurincovou, reprezentujúce na Renaulte Clio CS-TRT Rally Sport, v rámci piateho kola slovenského rally šampionátu nemali veľa šťastia. V treťom teste ich zastavila havária po jednom z početných horizontov.
„Na Lubeník som sa veľmi tešila, keďže je jedným z mojich najobľúbenejších pretekov. Nálada v teame bola perfektná, a s takou istou náladou sme sadali do auta na štart. Prvé dve RS sa nám išli perfektne. V aute panovala pohoda, išli sme si svoje. Taktika nebola naháňať časy, ale bodovať na akomkoľvek mieste. Išlo sa nám naozaj dobre, neriskovala som. No v RS3 som urobila chybu, nájazd pred povestným lubeníckym horizontom som vypustila viac v pravo, kde ma stiahlo ešte viac na krajnicu a v nevhodnej chvíli sme dostali nečakaný kopanec, ktorý nám ustrelil zadok v dosť vysokej rýchlosti asi 20metrov pred horizontom. Na horizont sme už leteli bokom, nebol priestor na nejakú korigáciu, nedokázala som to už ustáť, nasledoval náraz a rally Lubeník sa takto pre nás bohužiaľ skončil predčasne. Lucka sa aj v tejto chvíli opäť zachovala ako profi spolujazdec. Kým ja som nevedela kde je „sever“, ona už urobila všetko, čo je potrebné okamžite po havárii urobiť. Odpadli sme z priebežného druhého miesta v triede. Veľmi ma to mrzí, no šťastím bolo, že pri nás stáli všetci anjeli strážni a nikomu sa nič nestalo. Vieme, že chlapci od Minařík Racing dajú naše Clio v dohľadnej dobe opäť do perfektnej kondície a snáď nás všetci, ktorí nám aj naďalej fandia, uvidia na ďalšom slovenskom rally podujatí znova v plnom nasadení,“ opísala lubenícke zážitky Michaela Debnárová
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?