Absolútny víťaz Rallye Tatry, ale aj tretí v rámci absolútneho poradia tretieho kola tohtoročného seriálu FIA European Rally Championship slovenský RUFA SPORT Team spoločne s posádkou Grzyb – Wróbel sa predstavia v Hustopečiach.
Práve tu totiž odštartuje štvrté kolo Majstrovstiev Slovenska v rally 2017 podujatím XIII. Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče 2017. Na spomínanej súťaži sa slovenský tím a jeho poľská posádka predstavili už v minulom roku, pričom spoločne vybojovali piate miesto absolútneho poradia, ale aj druhé v slovenských majstrovstvách. Navyše im po súťaži patrilo aj tretie miesto v rámci seriálu FIA Zóna strednej Európy.
„Hustopečská súťaž je úplne iná v porovnaní s tými ktoré jazdíme na Slovensku, či v Poľsku. V minulom roku sme veľa informácií nemali, taraz je to úplne iné, už vieme presne do čoho ideme a čo nás čaká. Sú tu nádherné trate, ktoré smerujú pomedzi vinice, ale sú aj plné prachu a šotoliny, čo nám po súťaži v Grécku vôbec nevadí. Chceme porovnať svoje sily nielen so slovenskou, ale aj českou rally špičkou a odviesť v Hustopečiach dobrý výkon,“ povedal Grzegorz Grzyb.
O prípravách RUFA SPORT Teamu na podujatie XIII. Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče 2017 nám povedal manažér tímu, Ľubomír Kleman: „Samozrejme nič sme nenechali na náhodu. Ideme síce posledný mesiac zo súťaže na súťaž, napriek tomu sme ešte pred štartom súťaže pripravili spoločne s MM Rally Teamom krátky test. Tu Grzegorz otestuje Škodu Fabia R5, ale urobí aj nastavenia na Hustopeče. Je to pre nás veľmi dôležitá súťaž, práve tu sa totiž bude rozdávať do slovenských majstrovstiev dvojitá porcia bodov. Verím, že všetko dobre dopadne a po súťaži budeme mať ďalšie dôležité body na svojom konte.“
XIII. Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče 2017 odštartuje v piatok 16.6.2017 o 19:00 hodine. Počas celej súťaže čaká zúčastnených absolvovať celkovo dvanásť meraných úsekov. Tie budú rozdelené do dvoch samostatných súťažných dní, pričom polovicu z nich absolvujú v piatok a polovicu v sobotu 17.6.2017. Cieľ súťaže je plánovaný na 16:34 hodinu v sobotu.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?