KL Racing aj na Rallye Tatry s Kukom a Cirom

Rally Prešov (SVK)
Rally Prešov (SVK), foto: Jozef Pisch
Miro Majláth 25. května 2017 16:50
Sdílej:

V klasickej zostave, čiže s dvojicou súťažných posádok, sa na štart 44. Rallye Tatry 2017 postaví aj slovenský KL Racing Rally Team.

Ford Fiesta R5 Tomáša Kukučku a Petra Vejačku bude ešte pred štartom súťaže ovenčený štartovým číslom 8. Samozrejme spomínaná dvojica sa bude snažiť o čo najlepší výsledok v rámci tejto dvojetapovej súťaže, ktorá je zároveň tretím kolom Majstrovstiev Slovenska v rally.

„Bude to ťažké, napriek tomu, že tu budem štartovať štvrtýkrát. Dvakrát som mal smolu na mestskom okruhu, jedenkrát ma postihla technická porucha, druhýkrát som vyrobil jazdeckú chybu, keď som spadol do priekopy a stratil tu niekoľko minút. Zároveň v roku 2015 sa mi na tejto súťaži darilo a dojazdil som na treťom mieste absolútneho poradia. V tomto roku nás však čakajú úplne nové trate, na ktorých som nikdy neštartoval, takže to bude zaujímavé. Ja som sa do súťažného auta nedostal od prešovskej rally, nič to, skúsim sa poriadne rozbehnúť aspoň pred súťažou a na shakedowne. Snáď to pomôže,“ povedal Tomáš Kukučka.

Druhá posádka v zložení Pavol Cireň – Pavol Hronec rovnako ako na predchádzajúcich dvoch podujatiach opäť vyrazí za tatranskými úspechmi v spolupráci s vozidlom Renault Clio.

„Tohtoročná Rallye Tatry bude určite ťažká súťaž. Organizátor oproti minulosti natiahol trať, ale aj čas, veď už v piatok bude o dve rýchlostky viac ako v minulosti. Podľa mňa to bude veľmi zaujímavá súťaž, s množstvom noviniek. My s Paľom sa budeme samozrejme snažiť dojazdiť čo možno najlepšie a zobrať nejaké body do koncoročného zúčtovania. Dúfam, že sa nám to podarí,“ doplnil Pavol Cireň.

Štart 44. Rallye Tatry je pripravený na piatok (26.5.2017) na 16:18 hodinu, pričom na súťažiacich počas tohto dňa čakajú tri merané úseky, vrátane mestského okruhu. V sobotu (27.5.2017) k nim pridajú ešte ďalších šesť a na cieľovej rampe môžeme najrýchlejšie posádky očakávať v ten istý deň od 15:00 hodiny.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.