Manažer týmu Hyundai, Alain Penasse, popsal páteční test Andrease Mikkelsena se speciálem i20 Coupe WRC jako pozitivním pro obě strany.
Mikkelsen za volantem i20 Coupe WRC zažil den bez jakýchkoliv problémů, i když dle některých zvěstí jednou krátce vylétl z trati. Alain Penasse řekl, že byl s jeho zpětnou vazbou spokojen. "Test se zdál být docela dobrým. Andreas nám dal dobrou zpětnou vazbu, s autem byl spokojen a některé věci na něj udělaly dojem. Byla to dobrá kooperace," řekl Penasse pro Motorsport.com.
Mikkelsen se do auta dostal poté, co jeden den ve stejné lokalitě testovali Thierry Neuville a Dani Sordo. "V Portugalsku jsme měli třídenní test. Hayden [Paddon] byl na Novém Zélandu a my nechtěli do auta posadit Kevina [Abbringa], takže Andreas dával smysl. Nevím, kolik kilometrů celkově ujel, ale vím, že jezdil až do pěti hodin odpoledne." Když byl Penasse dotázán na to, jestli se může stát, že se Mikkelsen do Hyundai i20 Coupe WRC na nějakém testu ještě vrátí, tak odpověděl: "Pro tento moment je to vše. Aktuálně nejsou v plánu žádné další testy."
Jen připomeňme, že Andreas Mikkelsen se ocitl bez místa ve WRC poté, co Volkswagen vloni oznámil ukončení svého továrního angažmá. Od té doby jel Andreas Mikkelsen se Škodou Fabia R5 na Monte Carlu a na Korsice a obě soutěže v rámci kategorie WRC2 opanoval. Jezdec se aktuálně snaží domluvit se s někým na start na Rally Portugal, která se jede příští měsíc.
Když byl Penasse dotázán na průběh vyjednávání s Mikkelsenem a jeho manažerem, Erikem Veibym, tak jeho odpověď byla následující: "Je normální, že mluvíme s Andreasem, když nemá co dělat. Erik Veiby je vždy v servisním parku a je pěkné dát s ním kávu. Když si sednete a mluvíte spolu, tak mohou věci přijít."
Andreas Mikkelsen se zúčastní seznamovacích jízd na Rally Argentina, která se jede příští víkend. Pak zamíří zpět do Evropy, aby mohl pokračovat ve vyjednávání o svém možném startu v Portugalsku. Ani Mikkelsen ani jeho management test pro Hyundai komentovat nechtěli.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.