Manažer týmu Hyundai, Alain Penasse, popsal páteční test Andrease Mikkelsena se speciálem i20 Coupe WRC jako pozitivním pro obě strany.
Mikkelsen za volantem i20 Coupe WRC zažil den bez jakýchkoliv problémů, i když dle některých zvěstí jednou krátce vylétl z trati. Alain Penasse řekl, že byl s jeho zpětnou vazbou spokojen. "Test se zdál být docela dobrým. Andreas nám dal dobrou zpětnou vazbu, s autem byl spokojen a některé věci na něj udělaly dojem. Byla to dobrá kooperace," řekl Penasse pro Motorsport.com.
Mikkelsen se do auta dostal poté, co jeden den ve stejné lokalitě testovali Thierry Neuville a Dani Sordo. "V Portugalsku jsme měli třídenní test. Hayden [Paddon] byl na Novém Zélandu a my nechtěli do auta posadit Kevina [Abbringa], takže Andreas dával smysl. Nevím, kolik kilometrů celkově ujel, ale vím, že jezdil až do pěti hodin odpoledne." Když byl Penasse dotázán na to, jestli se může stát, že se Mikkelsen do Hyundai i20 Coupe WRC na nějakém testu ještě vrátí, tak odpověděl: "Pro tento moment je to vše. Aktuálně nejsou v plánu žádné další testy."
Jen připomeňme, že Andreas Mikkelsen se ocitl bez místa ve WRC poté, co Volkswagen vloni oznámil ukončení svého továrního angažmá. Od té doby jel Andreas Mikkelsen se Škodou Fabia R5 na Monte Carlu a na Korsice a obě soutěže v rámci kategorie WRC2 opanoval. Jezdec se aktuálně snaží domluvit se s někým na start na Rally Portugal, která se jede příští měsíc.
Když byl Penasse dotázán na průběh vyjednávání s Mikkelsenem a jeho manažerem, Erikem Veibym, tak jeho odpověď byla následující: "Je normální, že mluvíme s Andreasem, když nemá co dělat. Erik Veiby je vždy v servisním parku a je pěkné dát s ním kávu. Když si sednete a mluvíte spolu, tak mohou věci přijít."
Andreas Mikkelsen se zúčastní seznamovacích jízd na Rally Argentina, která se jede příští víkend. Pak zamíří zpět do Evropy, aby mohl pokračovat ve vyjednávání o svém možném startu v Portugalsku. Ani Mikkelsen ani jeho management test pro Hyundai komentovat nechtěli.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.