Manažer týmu Hyundai, Alain Penasse, popsal páteční test Andrease Mikkelsena se speciálem i20 Coupe WRC jako pozitivním pro obě strany.
Mikkelsen za volantem i20 Coupe WRC zažil den bez jakýchkoliv problémů, i když dle některých zvěstí jednou krátce vylétl z trati. Alain Penasse řekl, že byl s jeho zpětnou vazbou spokojen. "Test se zdál být docela dobrým. Andreas nám dal dobrou zpětnou vazbu, s autem byl spokojen a některé věci na něj udělaly dojem. Byla to dobrá kooperace," řekl Penasse pro Motorsport.com.
Mikkelsen se do auta dostal poté, co jeden den ve stejné lokalitě testovali Thierry Neuville a Dani Sordo. "V Portugalsku jsme měli třídenní test. Hayden [Paddon] byl na Novém Zélandu a my nechtěli do auta posadit Kevina [Abbringa], takže Andreas dával smysl. Nevím, kolik kilometrů celkově ujel, ale vím, že jezdil až do pěti hodin odpoledne." Když byl Penasse dotázán na to, jestli se může stát, že se Mikkelsen do Hyundai i20 Coupe WRC na nějakém testu ještě vrátí, tak odpověděl: "Pro tento moment je to vše. Aktuálně nejsou v plánu žádné další testy."
Jen připomeňme, že Andreas Mikkelsen se ocitl bez místa ve WRC poté, co Volkswagen vloni oznámil ukončení svého továrního angažmá. Od té doby jel Andreas Mikkelsen se Škodou Fabia R5 na Monte Carlu a na Korsice a obě soutěže v rámci kategorie WRC2 opanoval. Jezdec se aktuálně snaží domluvit se s někým na start na Rally Portugal, která se jede příští měsíc.
Když byl Penasse dotázán na průběh vyjednávání s Mikkelsenem a jeho manažerem, Erikem Veibym, tak jeho odpověď byla následující: "Je normální, že mluvíme s Andreasem, když nemá co dělat. Erik Veiby je vždy v servisním parku a je pěkné dát s ním kávu. Když si sednete a mluvíte spolu, tak mohou věci přijít."
Andreas Mikkelsen se zúčastní seznamovacích jízd na Rally Argentina, která se jede příští víkend. Pak zamíří zpět do Evropy, aby mohl pokračovat ve vyjednávání o svém možném startu v Portugalsku. Ani Mikkelsen ani jeho management test pro Hyundai komentovat nechtěli.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.