Po opakovaném neúspěchu zkraje sezony se Thierry Neuville podobné chyby na Tour de Corse Rally už nedopustil. Vyjel si tak letošní první vítězství, pro něj i pro jeho tým se jednalo o velmi důležité prvenství.
Na tiskové konferenci po závodě Belgický pilot přiznal, že se po projetí cílovou čarou na poslední zkoušce soutěže dostavily emoce. "Od začátku roku už uteklo hodně času. Víme, že jsme měli rytmus, byli schopni vyhrávat hodně zkoušek a byli na čele na většině posledních soutěží, ale nemohli jsme je vyhrát," začal Thierry Neuville.
"Už jsem hodně očekával tento víkend, protože jsem věděl, že jsme na asfaltu rychlí a na testech jsem měl dobrý pocit. Rally ale nezačala tak, jak jsme chtěli. Měl jsem dobrý pocit, měl jsem dojem, že jedu rychle, ale stopky tomu neodpovídaly. Nebylo to špatné, ale nebylo to to, co jsme chtěli.
V pátek večer jsme trošku zapracovali na autě a také nám pomohly tratě, které nám umožnily ukázat plný potenciál vozu. Je to neuvěřitelný pocit. Myslím, že je to poprvé, co jsem měl slzy v očích po projetí cílem. Obvykle se takto na venek neprojevuji, ale tentokrát jsem věděl, že je to pro nás důležitý výsledek."
Za vítězstvím už mířil na Monte Carlu a ve Švédsku, jenže o vše jej připravily jeho chyby. Tentokrát si však takový scénář Belgičan odmítal představit: "V sobotu večer jsem byl klidný, protože jsem si řekl, že už se to stalo dvakrát a potřetí se to již nemůže opakovat. Že už to není možné.
Prostě jsem si řekl, že všechno bude dobré, navíc se nám velmi povedla první speciálka dne. Když jsme dokončili tento test s dobrým náskokem na Sébastiena [Ogiera], tak už jsme mohli rally dojet bez tlaku. Na Power Stage už jsme vůbec neriskovali a neztratili jsme naší koncentraci."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.