Zatímco včera byl z dominance Krise Meekea frustrovaný, dnešní den byl pro Thierryho Neuvillea pravým opakem. Belgičan vyhrál 3 ze 4 speciálek. Na dnešních velmi technických tratích navíc Belgičan našel velkou důvěru ve svůj vůz i20 Coupé WRC.
"Byl to pro nás opravdu fantastický den a velká změna oproti testům v pátek. Tým velmi tvrdě pracoval, aby auto zlepšil ve srovnání se včerejškem - a chování bylo opravdu lepší. Více jsem si věřil a mohl jsem na to tlačit, zatáčky jsem mohl projíždět rychleji. Ráno jsme vyhráli obě speciálky, což bylo skvělé, a odpoledne jsme pokračovali podobným tempem.
Až na hodiny na RZ7 to byl perfektní den. I přes náskok 39s na Ogiera nebereme nic jako jisté. Zítra nás čeká ještě jedna velmi dlouhá zkouška, do cíle je ještě daleko. Být na čele po předposlední etapě je velmi dobré," přiznává Thierry Neuville.
"Jsem nadšený způsobem, jakým jsme odpověděli na náš velmi obtížný vstup do soutěže. Hodně dlouho jsme analyzovali údaje z první etapy, na všech autech jsme pak udělali změny. Thierry byl dnes fantastický se třemi vyhranými zkouškami. Zítra nás ale čeká ještě jedna velmi dlouhá speciálka [54 km]. Její výsledek bude velmi důležitý pro konečné pořadí. Samozřejmě doufáme v první vítězství roku," řekl Michel Nandan.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?