Zatímco včera byl z dominance Krise Meekea frustrovaný, dnešní den byl pro Thierryho Neuvillea pravým opakem. Belgičan vyhrál 3 ze 4 speciálek. Na dnešních velmi technických tratích navíc Belgičan našel velkou důvěru ve svůj vůz i20 Coupé WRC.
"Byl to pro nás opravdu fantastický den a velká změna oproti testům v pátek. Tým velmi tvrdě pracoval, aby auto zlepšil ve srovnání se včerejškem - a chování bylo opravdu lepší. Více jsem si věřil a mohl jsem na to tlačit, zatáčky jsem mohl projíždět rychleji. Ráno jsme vyhráli obě speciálky, což bylo skvělé, a odpoledne jsme pokračovali podobným tempem.
Až na hodiny na RZ7 to byl perfektní den. I přes náskok 39s na Ogiera nebereme nic jako jisté. Zítra nás čeká ještě jedna velmi dlouhá zkouška, do cíle je ještě daleko. Být na čele po předposlední etapě je velmi dobré," přiznává Thierry Neuville.
"Jsem nadšený způsobem, jakým jsme odpověděli na náš velmi obtížný vstup do soutěže. Hodně dlouho jsme analyzovali údaje z první etapy, na všech autech jsme pak udělali změny. Thierry byl dnes fantastický se třemi vyhranými zkouškami. Zítra nás ale čeká ještě jedna velmi dlouhá speciálka [54 km]. Její výsledek bude velmi důležitý pro konečné pořadí. Samozřejmě doufáme v první vítězství roku," řekl Michel Nandan.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?