Zatímco včera byl z dominance Krise Meekea frustrovaný, dnešní den byl pro Thierryho Neuvillea pravým opakem. Belgičan vyhrál 3 ze 4 speciálek. Na dnešních velmi technických tratích navíc Belgičan našel velkou důvěru ve svůj vůz i20 Coupé WRC.
"Byl to pro nás opravdu fantastický den a velká změna oproti testům v pátek. Tým velmi tvrdě pracoval, aby auto zlepšil ve srovnání se včerejškem - a chování bylo opravdu lepší. Více jsem si věřil a mohl jsem na to tlačit, zatáčky jsem mohl projíždět rychleji. Ráno jsme vyhráli obě speciálky, což bylo skvělé, a odpoledne jsme pokračovali podobným tempem.
Až na hodiny na RZ7 to byl perfektní den. I přes náskok 39s na Ogiera nebereme nic jako jisté. Zítra nás čeká ještě jedna velmi dlouhá zkouška, do cíle je ještě daleko. Být na čele po předposlední etapě je velmi dobré," přiznává Thierry Neuville.
"Jsem nadšený způsobem, jakým jsme odpověděli na náš velmi obtížný vstup do soutěže. Hodně dlouho jsme analyzovali údaje z první etapy, na všech autech jsme pak udělali změny. Thierry byl dnes fantastický se třemi vyhranými zkouškami. Zítra nás ale čeká ještě jedna velmi dlouhá speciálka [54 km]. Její výsledek bude velmi důležitý pro konečné pořadí. Samozřejmě doufáme v první vítězství roku," řekl Michel Nandan.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.