Hyundai se po Mexické rally nechal slyšet, že se s problémy, které potkaly všechna tři auta, ještě nikdy nesetkal. Tyto problémy připravily korejsko-německý tým o možnost bojovat o vítězství.
Thierry Neuville, Hayden Paddon i Dani Sordo zaznamenali problémy se zapalováním na krátké speciálce v Guanajuato na konci prvního, zkráceného dne. Ty je srazily v průběžném pořadí. Šéf týmu, Michel Nandan, se nechal slyšet, že tento problém neměl nic společného s tím, že se jelo ve vysoké nadmořské výšce.
Podle prvotních odhadů tyto problémy se zapalováním způsobil vadný filtr, který by měl být tým schopný rychle opravit. Nandan serveru 'Motorsport.com' řekl: "Nikdy před tím jsem to neviděl. Šlo o stejný problém na všech třech naších autech. Jeden ze spousty filtrů v motoru zřejmě zůstal zablokovaný. Příčinu ještě neznáme, ale budeme ji vyšetřovat.
Tlak paliva nebyl optimální a díky tomu byl problém se zapalováním. Během testů jsem nic takového nezaznamenali. Nebylo to ideální, ale v pátek večer v servisu jsme u aut otevřeli palivové nádrže a vyměnili palivové filtry a preventivně také další věci jako vysokotlakou pumpu. Byl to specifický problém, ale pro zdejší nadmořskou výšku nic neobvyklého. Budeme se na to muset podívat, až se dostaneme zpět [do továrny], ale pevně věříme, že se to znovu už nestane."
"Jsem optimistický, že najdeme náš rytmus a už brzy získáme první vítězství pro Hyundai i20 WRC Coupe," zakončuje optimisticky Michel Nandan.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?