Hyundai se po Mexické rally nechal slyšet, že se s problémy, které potkaly všechna tři auta, ještě nikdy nesetkal. Tyto problémy připravily korejsko-německý tým o možnost bojovat o vítězství.
Thierry Neuville, Hayden Paddon i Dani Sordo zaznamenali problémy se zapalováním na krátké speciálce v Guanajuato na konci prvního, zkráceného dne. Ty je srazily v průběžném pořadí. Šéf týmu, Michel Nandan, se nechal slyšet, že tento problém neměl nic společného s tím, že se jelo ve vysoké nadmořské výšce.
Podle prvotních odhadů tyto problémy se zapalováním způsobil vadný filtr, který by měl být tým schopný rychle opravit. Nandan serveru 'Motorsport.com' řekl: "Nikdy před tím jsem to neviděl. Šlo o stejný problém na všech třech naších autech. Jeden ze spousty filtrů v motoru zřejmě zůstal zablokovaný. Příčinu ještě neznáme, ale budeme ji vyšetřovat.
Tlak paliva nebyl optimální a díky tomu byl problém se zapalováním. Během testů jsem nic takového nezaznamenali. Nebylo to ideální, ale v pátek večer v servisu jsme u aut otevřeli palivové nádrže a vyměnili palivové filtry a preventivně také další věci jako vysokotlakou pumpu. Byl to specifický problém, ale pro zdejší nadmořskou výšku nic neobvyklého. Budeme se na to muset podívat, až se dostaneme zpět [do továrny], ale pevně věříme, že se to znovu už nestane."
"Jsem optimistický, že najdeme náš rytmus a už brzy získáme první vítězství pro Hyundai i20 WRC Coupe," zakončuje optimisticky Michel Nandan.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?