Hyundai se po Mexické rally nechal slyšet, že se s problémy, které potkaly všechna tři auta, ještě nikdy nesetkal. Tyto problémy připravily korejsko-německý tým o možnost bojovat o vítězství.
Thierry Neuville, Hayden Paddon i Dani Sordo zaznamenali problémy se zapalováním na krátké speciálce v Guanajuato na konci prvního, zkráceného dne. Ty je srazily v průběžném pořadí. Šéf týmu, Michel Nandan, se nechal slyšet, že tento problém neměl nic společného s tím, že se jelo ve vysoké nadmořské výšce.
Podle prvotních odhadů tyto problémy se zapalováním způsobil vadný filtr, který by měl být tým schopný rychle opravit. Nandan serveru 'Motorsport.com' řekl: "Nikdy před tím jsem to neviděl. Šlo o stejný problém na všech třech naších autech. Jeden ze spousty filtrů v motoru zřejmě zůstal zablokovaný. Příčinu ještě neznáme, ale budeme ji vyšetřovat.
Tlak paliva nebyl optimální a díky tomu byl problém se zapalováním. Během testů jsem nic takového nezaznamenali. Nebylo to ideální, ale v pátek večer v servisu jsme u aut otevřeli palivové nádrže a vyměnili palivové filtry a preventivně také další věci jako vysokotlakou pumpu. Byl to specifický problém, ale pro zdejší nadmořskou výšku nic neobvyklého. Budeme se na to muset podívat, až se dostaneme zpět [do továrny], ale pevně věříme, že se to znovu už nestane."
"Jsem optimistický, že najdeme náš rytmus a už brzy získáme první vítězství pro Hyundai i20 WRC Coupe," zakončuje optimisticky Michel Nandan.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.