I přes dvě promeškaná vítězství z úvodních dvou podniků letošní sezony Thierry Neuville stále věří, že se letos může ještě stát mistrem světa. Určité zlepšení Belgičan samozřejmě předvedl posledně v Mexiku, kde dojel třetí.
Thierry Neuville byl na úvodních dvou soutěžích letošního WRC, tedy na Monte Carlu a ve Švédsku, jasně nejrychlejším pilotem, pak ale přišly smolné chyby a naděje na vítězství v obou soutěžích se rozplynuly. A to byl Belgičan v dané chvíli vždy ve vedení soutěže. V Mexiku Thierry nejrychlejší sice nebyl, ale alespoň trochu mu mohlo zlepšit náladu celkově třetí místo.
"Bylo důležité, že jsem mohl vzít několik bodů Ogierovi, Latvalovi a Tänakovi [na Power Stage na Monte Carlu a ve Švédsku]. Titul je stále možný. Na každé rally může člověk získat až 30 bodů a já teď ztrácím [na vedoucího] 38 bodů," řekl Thierry Neuville pro wrc.com. Aby mohl pomýšlet na vítězství, tak už se samozřejmě nesmí Thierry dopustit chyb podobných těm z Monte Carla a Švédska. S výkony své i20 Coupé WRC je ale Thierry spokojen: "Mnoho věcí jsme udělali správně."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?