I přes dvě promeškaná vítězství z úvodních dvou podniků letošní sezony Thierry Neuville stále věří, že se letos může ještě stát mistrem světa. Určité zlepšení Belgičan samozřejmě předvedl posledně v Mexiku, kde dojel třetí.
Thierry Neuville byl na úvodních dvou soutěžích letošního WRC, tedy na Monte Carlu a ve Švédsku, jasně nejrychlejším pilotem, pak ale přišly smolné chyby a naděje na vítězství v obou soutěžích se rozplynuly. A to byl Belgičan v dané chvíli vždy ve vedení soutěže. V Mexiku Thierry nejrychlejší sice nebyl, ale alespoň trochu mu mohlo zlepšit náladu celkově třetí místo.
"Bylo důležité, že jsem mohl vzít několik bodů Ogierovi, Latvalovi a Tänakovi [na Power Stage na Monte Carlu a ve Švédsku]. Titul je stále možný. Na každé rally může člověk získat až 30 bodů a já teď ztrácím [na vedoucího] 38 bodů," řekl Thierry Neuville pro wrc.com. Aby mohl pomýšlet na vítězství, tak už se samozřejmě nesmí Thierry dopustit chyb podobných těm z Monte Carla a Švédska. S výkony své i20 Coupé WRC je ale Thierry spokojen: "Mnoho věcí jsme udělali správně."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?