I přes dvě promeškaná vítězství z úvodních dvou podniků letošní sezony Thierry Neuville stále věří, že se letos může ještě stát mistrem světa. Určité zlepšení Belgičan samozřejmě předvedl posledně v Mexiku, kde dojel třetí.
Thierry Neuville byl na úvodních dvou soutěžích letošního WRC, tedy na Monte Carlu a ve Švédsku, jasně nejrychlejším pilotem, pak ale přišly smolné chyby a naděje na vítězství v obou soutěžích se rozplynuly. A to byl Belgičan v dané chvíli vždy ve vedení soutěže. V Mexiku Thierry nejrychlejší sice nebyl, ale alespoň trochu mu mohlo zlepšit náladu celkově třetí místo.
"Bylo důležité, že jsem mohl vzít několik bodů Ogierovi, Latvalovi a Tänakovi [na Power Stage na Monte Carlu a ve Švédsku]. Titul je stále možný. Na každé rally může člověk získat až 30 bodů a já teď ztrácím [na vedoucího] 38 bodů," řekl Thierry Neuville pro wrc.com. Aby mohl pomýšlet na vítězství, tak už se samozřejmě nesmí Thierry dopustit chyb podobných těm z Monte Carla a Švédska. S výkony své i20 Coupé WRC je ale Thierry spokojen: "Mnoho věcí jsme udělali správně."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.