Podle technického ředitele Citroënu, Laurenta Fregosiho, může za nepovedený start do sezony 2017 nedostatečná příprava na specifické podmínky. Jen dodejme, že Citroën zažil nejhorší start do sezony za dobu, co ve WRC působí.
Francouzi se na prvních dvou soutěžích moc nepředvedli, a tak není divu, že jsou až 4. mezi týmy. Citroën přitom čerpal rok volno na vývoj vozu, proto jej mnozí považovali, po odchodu Volkswagenu, za favorita. Jenže jezdci na Monte Carlu a ve Švédsku s C3 WRC hodně bojovali - Meeke pokaždé havaroval.
"Naše výsledky na prvních dvou soutěžích roku jdou převážně na vrub nedostatečné přípravy. Nezaměřili jsme se na opravdové závodní podmínky. V Mexiku je situace jiná, protože C3 WRC ujela během testů nejvíc kilometrů právě na šotolině. Proto všichni věříme v lepší výsledky," říká Laurenta Fregosiho.
Citroën v Mexiku nasadil Meekea a Lefebvra, v Argentině pojede Meeke a Breen. Mladíci v obou soutěžích, ve kterých alespoň jeden z nich nepojede, absolvují alespoň seznamovací jízdy. Na Korsice a dále (samozřejmě s výjimkou Argentiny) už pojedou 3 C3 WRC - psali jsme zde.
Podle Yvese Mattona, šéfa továrního týmu, se technici hodně naučili během testu, který předcházel Rally Mexico: "Zaměřili jsme se na určitá základní nastavení, to nám pomohlo najít oblasti, ve kterých bylo třeba se zlepšit. Krisovi pomohla v pátek startovní pozice, snad tedy znovu nastartoval svoji sezonu. Stéphane snad získá body pro tým."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?