Sébastien Ogier, úřadující mistr světa v rally, na čtvrteční tiskové konferenci před Rally Mexiko nazvané Meet the Crews řekl, že Thierry Neuville může těžit z lepšího auta.
Pro Sébastiena Ogiera, čtyřnásobného mistra světa z Francie, je Rally Mexiko vždy speciálním podnikem. Zde totiž zažil v roce 2008 svůj debut ve WRC. "Jako vždy se nemohu dočkat místní soutěže. Je to jeden z mých nejoblíbenějších momentů sezony. V roce 2008 to byl můj první start ve světovém šampionátu a mám na to skvělé vzpomínky," začal Sébastien Ogier.
"Je také fajn vrátit se na šotolinu, řekl bych, že je to můj oblíbený povrch. Mám rád jízdu v těchto terénech a doufám, že získám dobrý výsledek," k němuž má po dvou dnech Francouz nakročeno, když je průběžně druhý. Už před startem soutěže mu ale bylo jasné, že hlavními favority podniku jsou Thierry Neuville, který to v závodě zatím až tak moc neprokázal, a Kris Meeke, který závod zatím vede. Pro Ogiera je ale logicky nejdůležitější, aby v soutěži dopadl lépe, než jeho hlavní konkurenti v boji o titul.
"Ano, myslím, že je to možné [získat dobrý výsledek], ale také si myslím, že Thierry Neuville má aktuálně lepší auto a stejně tak Kris [Meeke]. Mým cílem je vždy soustředit se na kluky, kteří jsou v šampionátu kolem mě. To znamená, že bych si měl hlídat Jariho-Mattiho [Latvalu] a Otta [Tänaka]. Na tyto dva se musím primárně soustředit. Abyste zde vyhráli, tak musíte napřed dokončit, nikdy nevíte, uvidíme v neděli."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.