Sébastien Ogier, úřadující mistr světa v rally, na čtvrteční tiskové konferenci před Rally Mexiko nazvané Meet the Crews řekl, že Thierry Neuville může těžit z lepšího auta.
Pro Sébastiena Ogiera, čtyřnásobného mistra světa z Francie, je Rally Mexiko vždy speciálním podnikem. Zde totiž zažil v roce 2008 svůj debut ve WRC. "Jako vždy se nemohu dočkat místní soutěže. Je to jeden z mých nejoblíbenějších momentů sezony. V roce 2008 to byl můj první start ve světovém šampionátu a mám na to skvělé vzpomínky," začal Sébastien Ogier.
"Je také fajn vrátit se na šotolinu, řekl bych, že je to můj oblíbený povrch. Mám rád jízdu v těchto terénech a doufám, že získám dobrý výsledek," k němuž má po dvou dnech Francouz nakročeno, když je průběžně druhý. Už před startem soutěže mu ale bylo jasné, že hlavními favority podniku jsou Thierry Neuville, který to v závodě zatím až tak moc neprokázal, a Kris Meeke, který závod zatím vede. Pro Ogiera je ale logicky nejdůležitější, aby v soutěži dopadl lépe, než jeho hlavní konkurenti v boji o titul.
"Ano, myslím, že je to možné [získat dobrý výsledek], ale také si myslím, že Thierry Neuville má aktuálně lepší auto a stejně tak Kris [Meeke]. Mým cílem je vždy soustředit se na kluky, kteří jsou v šampionátu kolem mě. To znamená, že bych si měl hlídat Jariho-Mattiho [Latvalu] a Otta [Tänaka]. Na tyto dva se musím primárně soustředit. Abyste zde vyhráli, tak musíte napřed dokončit, nikdy nevíte, uvidíme v neděli."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.