Sébastien Ogier, úřadující mistr světa v rally, na čtvrteční tiskové konferenci před Rally Mexiko nazvané Meet the Crews řekl, že Thierry Neuville může těžit z lepšího auta.
Pro Sébastiena Ogiera, čtyřnásobného mistra světa z Francie, je Rally Mexiko vždy speciálním podnikem. Zde totiž zažil v roce 2008 svůj debut ve WRC. "Jako vždy se nemohu dočkat místní soutěže. Je to jeden z mých nejoblíbenějších momentů sezony. V roce 2008 to byl můj první start ve světovém šampionátu a mám na to skvělé vzpomínky," začal Sébastien Ogier.
"Je také fajn vrátit se na šotolinu, řekl bych, že je to můj oblíbený povrch. Mám rád jízdu v těchto terénech a doufám, že získám dobrý výsledek," k němuž má po dvou dnech Francouz nakročeno, když je průběžně druhý. Už před startem soutěže mu ale bylo jasné, že hlavními favority podniku jsou Thierry Neuville, který to v závodě zatím až tak moc neprokázal, a Kris Meeke, který závod zatím vede. Pro Ogiera je ale logicky nejdůležitější, aby v soutěži dopadl lépe, než jeho hlavní konkurenti v boji o titul.
"Ano, myslím, že je to možné [získat dobrý výsledek], ale také si myslím, že Thierry Neuville má aktuálně lepší auto a stejně tak Kris [Meeke]. Mým cílem je vždy soustředit se na kluky, kteří jsou v šampionátu kolem mě. To znamená, že bych si měl hlídat Jariho-Mattiho [Latvalu] a Otta [Tänaka]. Na tyto dva se musím primárně soustředit. Abyste zde vyhráli, tak musíte napřed dokončit, nikdy nevíte, uvidíme v neděli."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?