Už iba pár týždňov ostáva do štartu novej sezóny slovenských rally majstrovstiev. S jej príchodom, pomaly, ale o to istejšie odhaľujú jednotlivé tímy jazdecké obsadenie, či techniku s ktorou do nej vyštartujú.
Inak tomu nie je ani v slovenskom KL Racing Rally Teame. Jazdecké obsadenie ostáva v nezmenenej forme, čiže na rally tratiach budú mať priaznivci KL Racing Rally Teamu možnosť sledovať dve dvojice.
Prvou z nich je posádka Tomáš Kukučka – Peter Vejačka. Táto ambiciózna dvojica si pre divákov pripravila prekvapenie, keď minuloročnú Škodu Fabia R5 v sezóne 2017 vymení za Ford Fiesta R5.
„Bolo viacero možností ktoré sme zvažovali. Nakoniec vyhrala R5 v podobe vozidla Ford Fiesta. Veríme, že sa nám s týmto autom bude počas sezóny dariť a divákom predvedieme pekné prejazdy, ale s výmenou techniky prídu aj tie najlepšie umiestnenia. Auto, ktoré je z dielní Keeane Motorsport nie je síce úplne najnovšie, tento tím však má nesmierne veľa skúseností zo svetových podujatí a verím tomu, že vďaka ich pôsobeniu na Slovensku budú Fiestu vedieť perfektne nastaviť aj na slovenské trate,“ povedal Tomáš Kukučka.
Druhým jazdcom, pri ktorom ešte nie je jasný celoročný spolujazdec, je Pavol Cireň. Ten rovnako mení súťažnú techniku, pričom minuloročnú Hondu Civic TypeR vystrieda Renault Clio.
„S Renaultom už mám čo to najazdené a aj preto, že práve toto auto mi asi najviac vyhovovalo sme sa rozhodli opäť doň usadnúť. Verím, že všetko bude tak ako si predstavujeme a zažijeme s ním pekné súboje,“ vysvetlil Ciro.
Obe posádky Kl Racing Rally Teamu budú mať možnosť spoločne s ich novou technikou sledovať fanúšikovia rally súťaží už počas prvého aprílového víkendu na 10. L Racing Rally Rožňava.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?