Šéf továrního týmu Hyundai, Michel Nandan, lituje chyb, které Thierry Neuville udělal na obou úvodních soutěžích roku. V obou soutěžích totiž odstupoval z vedoucí pozice. Jeho náskok byl navíc v obou soutěžích komfortní.
Zatímco šéf továrního týmu Hyundai vnímá chybu z Monaka jako pochopitelnou, tak hrubka z divácké speciálky v Karlstadtu se podle něj stát opravdu neměla: „Je opravdu frustrující, když vidíte, že jsme s autem letos neodvedli vůbec špatnou práci, ale máme tu tyhle chyby,“ řekl Michel Nandan pro ‚Autosport‘.
„Chyba z Monte Carla byla OK, protože tohle se na této soutěži může stát. Ale na takové zkoušce [myslí speciálku ze Švédska] se to stát nesmí. Šlo sice o lehký dotek, ale byla to velká chyba. Nemělo se to stát, takové věci se na dvoukilometrové divácké speciálce stávat prostě nesmějí. Musí se z této chyby poučit a v Mexiku být soustředěný,“ říká Nandan.
„Je to sice teprve start sezóny, ale tyhle body už nedoženeme. Ale OK, musíme se dívat dopředu a soustředit se na další závod,“ stále smutní Michel. Neuville by samozřejmě vedl pořadí mezi jezdci, kdyby býval oba závody vyhrál. Teď má na svém kontě pouze 8 bodů, které získal na Power Stage a na Latvalu ztrácí 40 bodů.
Hyundai na M-Sport ztrácí 33 bodů mezi týmy: „Celou sobotu jsme jeli opatrnou strategii, jenom abychom minimalizovali riziko. Nechtěli jsme zopakovat Monte Carlo, ale přesně to se stalo. Je mi líto celého týmu, protože jsme ztratili vítězství kvůli malé chybě. Byla to malá chyba s velkými dopady na šampionát. Jsem si jistý, že jsme k soutěži přistoupili správně, ale pak přišel smolný okamžik. Náš potenciál je ale jasný a musíme hledět vpřed.“
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.