Peugeot se letos vrátí do ME se dvěma vozy 208 T16. Francouzská značka odešla z ME před rokem, když zamířila do WRC2.
Letos ale v ME opět uvidíme tovární Peugeoty T16 s jezdci Pepe Lopezem a Jose Suarezem za volanty. Jde mimochodem o poslední dva vítěze francouzského 208 Rally Cupu. Oba jezdci se vejdou do kategorie U28, která slibuje lákavé finanční prémie pro úspěšné jezdce.
Jak komentoval toto rozhodnutí Bruno Famin, šéf továrního týmu Peugeot? „Jde o příležitost, jak nabrat zkušenosti. Budou se moci dále rozvíjet bez zbytečného tlaku, ale přitom pojedou na vysoké úrovni.“
Mezi dřívějšími jezdci Peugeotu, kteří jezdili v ERC / IRC, můžeme jmenovat Krise Meekea, Thierryho Neuvillea, Guye Wilkse, Craiga Breena a Kevina Abbringa.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.