Sébastien Ogier očekává, že mu v boji o pátý titul v řadě bude nejvíce zatápět Thierry Neuville z týmu Hyundai Motorsport.
Čtyřnásobný mistr světa, Sébastien Ogier, považuje továrního jezdce Hyundai, Thierryho Neuvillea, za nevážnějšího konkurenta v boji o titul: "Když se podíváme na průběh Rally Monte Carlo, tak jednoznačně Thierry Neuville," řekl Ogier radiu WRC jako odpověď na otázku, kdo bude jeho největším letošním rivalem.
"Je jedním z nejrychlejších jezdců a také se zdá, že Hyundai dokázal postavit velmi rychlé auto. Měl by tedy být tím, který bude v každé rally bojovat o čelo. Tím pádem je s ním potřeba počítat také jako s kandidátem na titul," pokračuje jezdec M-Sportu.
Neuville se ve druhé polovině sezony 2016 dokázal vymanit ze své krize a zajížděl stabilně velmi solidní výsledky. Tuto formu si přenesl i roku 2017, když až do té doby, než poškodil zavěšení, suverénně vedl Rally Monte Carlo.
Ogier, který mimo jiné úvodní rally vyhrál, však počítá také s dalšími jezdci: "Je zde ještě několik dalších jmen, ale nechci se soustředit na ostatní. Raději se budu starat o sebe samotného." Posléze ale přiznal, že ještě bude třeba dát si pozor na Krise Meekea s Citroënem C3 WRC.
"On vyvíjel C3 WRC po celý rok," poukazuje Francouz na velké zkušenosti Krise s novým WRC od Citroënu. Ogiera zaujal také jeho bývalý týmový kolega od Volkswagenu, Jari-Matti Latvala, který je teď u Toyotoy: "Od Toyoty jsme v dosavadním průběhu sezony viděli silné výkony. A Jari-Matti ví, jak vyhrávat...".
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?