Sébastien Ogier očekává, že mu v boji o pátý titul v řadě bude nejvíce zatápět Thierry Neuville z týmu Hyundai Motorsport.
Čtyřnásobný mistr světa, Sébastien Ogier, považuje továrního jezdce Hyundai, Thierryho Neuvillea, za nevážnějšího konkurenta v boji o titul: "Když se podíváme na průběh Rally Monte Carlo, tak jednoznačně Thierry Neuville," řekl Ogier radiu WRC jako odpověď na otázku, kdo bude jeho největším letošním rivalem.
"Je jedním z nejrychlejších jezdců a také se zdá, že Hyundai dokázal postavit velmi rychlé auto. Měl by tedy být tím, který bude v každé rally bojovat o čelo. Tím pádem je s ním potřeba počítat také jako s kandidátem na titul," pokračuje jezdec M-Sportu.
Neuville se ve druhé polovině sezony 2016 dokázal vymanit ze své krize a zajížděl stabilně velmi solidní výsledky. Tuto formu si přenesl i roku 2017, když až do té doby, než poškodil zavěšení, suverénně vedl Rally Monte Carlo.
Ogier, který mimo jiné úvodní rally vyhrál, však počítá také s dalšími jezdci: "Je zde ještě několik dalších jmen, ale nechci se soustředit na ostatní. Raději se budu starat o sebe samotného." Posléze ale přiznal, že ještě bude třeba dát si pozor na Krise Meekea s Citroënem C3 WRC.
"On vyvíjel C3 WRC po celý rok," poukazuje Francouz na velké zkušenosti Krise s novým WRC od Citroënu. Ogiera zaujal také jeho bývalý týmový kolega od Volkswagenu, Jari-Matti Latvala, který je teď u Toyotoy: "Od Toyoty jsme v dosavadním průběhu sezony viděli silné výkony. A Jari-Matti ví, jak vyhrávat...".
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?