Nejenom po stránce designu, který mohou všichni vidět, šla, jak se zdá, Toyota až na samotnou hranici pravidel. FIA teď přišla se dvěma požadavky, které jsou potřeba na voze Yaris WRC předělat.
Nejistota panovala u Toyoty již v předvečer Rally Monte Carlo. Finská média dokonce spekulovala, že Yaris WRC neprošel technickou přejímkou. Tommi Mäkinen k tomu pouze stroze řekl: "Jde o zlomyslnou nepravdivou zprávu."
Ovšem, jak se zdá, zase tak nepravdivá tato zpráva nebyla. Auto se sice mohlo zúčastnit Rally Monte Carlo, ale definitivní zelenou od FIA nedostalo. Techničtí komisaři našli během homologace dvě věci, které byly podle jejich názoru proti předpisům.
Do Rally Sweden musí tým předělat horní uchycení tlumičů na zadní nápravě. Mezera mezi podběhem a pružinou je moc velká. Podle informací ‚Motorsport aktuell’ je potřeba také upravit ventily v motoru. Zde měl finský tým použít materiál, který není dovolený. Protože však úprava v motorové části není tak rychlá, tak dostal tým čas na úpravu až do Mexika.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?