Nejenom po stránce designu, který mohou všichni vidět, šla, jak se zdá, Toyota až na samotnou hranici pravidel. FIA teď přišla se dvěma požadavky, které jsou potřeba na voze Yaris WRC předělat.
Nejistota panovala u Toyoty již v předvečer Rally Monte Carlo. Finská média dokonce spekulovala, že Yaris WRC neprošel technickou přejímkou. Tommi Mäkinen k tomu pouze stroze řekl: "Jde o zlomyslnou nepravdivou zprávu."
Ovšem, jak se zdá, zase tak nepravdivá tato zpráva nebyla. Auto se sice mohlo zúčastnit Rally Monte Carlo, ale definitivní zelenou od FIA nedostalo. Techničtí komisaři našli během homologace dvě věci, které byly podle jejich názoru proti předpisům.
Do Rally Sweden musí tým předělat horní uchycení tlumičů na zadní nápravě. Mezera mezi podběhem a pružinou je moc velká. Podle informací ‚Motorsport aktuell’ je potřeba také upravit ventily v motoru. Zde měl finský tým použít materiál, který není dovolený. Protože však úprava v motorové části není tak rychlá, tak dostal tým čas na úpravu až do Mexika.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.