Sébastien Ogier si přál vyzkoušet během testu také Citroën C3 WRC, avšak Francouzi svému krajanovi zavřeli dveře a neumožnili mu bez platné smlouvy usednout do jejich vozu. Teď se navíc rozhodli, že svoji sestavu již měnit nebudou.
Čas, který zbývá do zápisu týmů do MS 2017 ubíhá velmi rychle. Termín je 16. prosince. Jak však ukazují různé příklady z minulosti, je FIA v tomto ohledu poměrně shovívavá. Například před sezonou 2016 se tým Malcolma Wilsona do MS zapsal až zkraje ledna 2016, nikoliv už v prosinci 2015.
U Citroënu se neočekávají žádné změny. Francouzi nominují jako hlavního jezdce, který musí odjet všechny závody, Krise Meekea. Toho doplní Stéphane Lefebvre a Craig Breen. Oba mladíci se budou muset ze začátku střídat o druhou C3 WRC, od Korsické rally (pojede se v dubnu) bude pak k dispozici třetí C3 WRC.
Oficiální představení týmu proběhne v Abu Dhabi 21. prosince. Vzhledem k daným okolnostem je tedy velmi nepravděpodobné, že by se v týmu přeci jen nakonec objevil Sébastien Ogier jako jezdec pro sezonu 2017.
Čtyřnásobný mistr světa sice měl s týmem Citroën Racing jednat, avšak tolik požadovaný test C3 WRC se nakonec neuskutečnil. To potvrzuje i šéf týmu, Yves Matton: "Kromě něj jsme nemluvili s žádným jiným jezdcem z MS."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.