Jezdci Volkswagenu, Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen si zřejmě zajistí svoje místa ve WRC na rok 2017 do konce listopadu.
Všichni tři jezdci Volkswagenu aktuálně tvrdě pracují na tom, aby si našli pro rok 2017 nějaké místo. Nejvíce se samozřejmě mluví o čtyřnásobném mistrovi světa, Sébastianu Ogierovi. Všeobecně se má za to, že Francouz půjde buď do M-Sportu nebo do Citroënu.
Britský Autosport se zeptat Malcolma Wilsona na aktuální situaci a ten řekl: "Sébastien a já spolu jednáme. Zcela upřímně, to je vše, co mohu říci. Neřídil auto, musí se ještě vyřešit pár věcí." Kromě Wilsona mají o služby Ogiera zájem ale i ostatní, hlavně Citroën.
To Jari-Matti Latvala má mít dle zákulisních informací blízko podpisu smlouvy s týmem Toyota kolem Tommiho Mäkinena. Manažer finského pilota, Timo Jouhki, pro Autosport řekl: "Ještě jsme neučili žádné rozhodnutí. Je docela jasné, že v Hyundai a Citroënu nic není. V této oblasti nic nepodnikáme, ale oni by mohli udělat něco pro Ogiera. To by zanechávalo M-Sport a Toyotu a my se s oběma bavíme. Rozumím tomu, že lidé tvoří vazby s Tommim, protože jsem ho také manageroval, protože tým je bázovaný ve Finsku a protože Jari-Matti je Fin. Mohu vám říci, že nic nebylo rozhodnuto, ale jednomu místu se blížíme."
Šéf Citroënu, Yves Matton, nedávno Autosportu řekl, že o Latvalu a Mikkelsena moc zájem nemá, protože "nejsou Francouzi a nejsou světovými šampióny". Situace tedy vypadá tak, že Ogier a Latvala jsou novým smlouvám relativně blízko. Ale co Andreas Mikkelsen? Také jeho manažer, Erik Veiby, věří, že se jim brzy podaří zajistit místo na rok 2017. "Co se týče ukončení kontraktu s Volkswagenem, tak nic není jasné, ale ohledně dalšího roku mluvíme s několika týmy a já věřím, že Andrease uvidíme v TOP týmu," zakončil Veiby.
Sébastien Ogier se nedávno vyjádřil ohledně svých možností pro francouzský L'Équipe: "Jsem v pohodě, v životě se stávají i horší věci. Právě jsem prožil čtyři fantastické sezony s fantastickým týmem a my všichni bychom byli rádi, aby příběh pokračoval. Ale opravdu do budoucnosti hledím s optimismem. Dnes můžeme být hrdí na to, čeho jsme společně dosáhli a preferuji zapamatovat si všechny tyto hezké časy a být rád za to, že k nim došlo, než být smutný z toho, co se děje teď.
Francouz pak dodal, že si jen těžko uvědomuje, že Rally Australia pro něj bude o tomto víkendu poslední soutěží s VW. "Poslední soutěží s VW - to zní šíleně. Ačkoliv moje startovní pozice není zrovna slibná, tak udělám vše, co bude v mých silách, abych zajistil, že budeme mít společně po finální soutěži v Austrálii opět co oslavovat."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?