Tradičná novembrová AUTO SHOW na SLOVAKIA RINGU je pre slovenský RUFA SPORT každoročne jednou z rally akcií, na ktorej sa zúčastňuje s viacerými posádkami. Aj v tomto roku predstaví naraz trojicu jazdcov.
V prvom rade to bude azda najväčšie lákadlo divákov KESKOMOBILE AUTO SHOW, aktuálny svetový majster JWRC, Simone Tempestini. Rumun s talianskou licenciou, ktorý vyhral tohtoročný juniorský svetový šampionát nebude v RUFA SPORT Teame žiaden nováčik, keďže tento slovenský tím reprezentoval už v minuloročnej sezóne na Rally Vsetín. Zatiaľ čo vo Vsetíne sa predstavil s vozidlom špecifikácie WRC, na SLOVAKIA RINGU to bude s najnovšou technikou v podobe vozidla Ford Fiesta R5.
S rovnakou špecifikáciou vozidla, avšak v tomto prípade so Škodou Fabia R5 sa divákom AUTO SHOW vo farbách RUFA SPORT Teamu predstaví aj tradičný člen tímu, Grzegorz Grzyb, ktorý sa po štyroch absolútnych slovenských rally tituloch hrdí v tomto roku aj historicky prvým poľským absolútnym rally titulom.
Tretím jazdcom RUFA SPORT Teamu bude na podujatí Tomáš Kostka, trojnásobný víťaz AUTO SHOW a absolútne druhý jazdec na tohtoročnej Barum Rally Zlín, podujatia zaradeného do seriálu ERC. Oproti predchádzajúcej dvojici, ktorá ako sme už spomínali sa predstaví s vozidlami špecifikácie R5, Tomáš privezie na SLOVAKIA RING vozidlo Ford Focus WRC.
„Podujatie Auto Show máme radi, je tu vždy dobrá organizácia, ale aj uvoľnenejšia atmosféra oproti iným podujatiam. Vieme sa tu okrem súťaženia stretnúť aj s partnermi tímu, kamarátmi a známymi, pozhovárať sa s nimi, pohostiť ich. Na Auto Show im dokonca vedia naši jazdci ukázať aj ako funguje rally vozidlo priamo na rýchlostnej skúške. Každoročne sa RUFA SPORT Team snaží fanúšikov rally súťaží aj niečim zaujať, tentokrát prichádzame s čerstvým juniorským svetovým šampiónom, ale aj absolútnym rally majstrom Poľska, či trojnásobným víťazom tejto súťaže. Verím, že fanúšikovia budú mať z toho radosť. Rád by som aj touto cestou všetkých fanúšikov rally športu pozval na KESKOMOBILE AUTO SHOW,“ povedal manažér RUFA SPORT Teamu, Ľubomír Kleman.
Podujatie KESKOMOBILE AUTO SHOW štartuje v dňoch 11.-12.11.2016 na SLOVAKIA RINGU v Orechovej Potôni. V piatok je na programe testovanie a vozenie partnerov, v sobotu od 8:30 hod. štartuje samotná súťaž tromi rýchlostnými skúškami. Kto sa stane víťazom tohtoročnej AUTO SHOW sa dozvieme o 16:00 hodine v sobotu 12.11.2016.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?