Malcolm Wilson zamířil na Sébastiena Ogiera jako na možnou jedničku jeho týmu pro rok 2017. Ogier je, zdá se, nejžádanější obětí rozhodnutí Volkswagenu o odchodu z WRC. Malcolm Wilson aktuálně pracuje na tom, aby francouzského jezdce přesvědčil, že jeho budoucnost je v M-Sportu Fordu.
"Jsem přesvědčen, že pro něj máme auto, se kterým může vyhrát pátý světový šampionát," řekl Malcolm Wilson, šéf M-Sportu britskému Autosportu. Brit odhalil, že už s Ogierem začal mluvit o možném budoucím kontraktu. "Není žádným tajemstvím, že pro mě byl mezi jezdci vždy číslem jedna. Na konci roku 2011 jsme byli blízko podpisu mezi ním a Fordem a udělám vše, co budu moci, abych se ujistil, že mi tentokrát neunikne."
Když byl Wilson dotázán, jestli jsou plány na testy Ogiera s Fiestou RS WRC 2017, tak odpověděl: "Je to něco, o čem jsme mluvili, ale je jasné, že Sébastien ještě musí probrat spoustu věcí s Volkswagenem před tím, než bude vědět, kdy může přijít a řídit auto." Malcolm pak dodal, že rozhodnutí Volkswagenu oddálilo jeho plány na oznámení jezdecké sestavy na rok 2017, která měla být oznámena v příštím týdnu.
Všeobecně se mělo za to, že v hlavním týmu M-Sportu pojedou Ott Tänak a Eric Camilli. Elfyn Evans pak měl startovat s Fiestou v barvách DMACKu. "Najedou máme mnohem více rozhovorů ohledně toho, kdo bude příští rok v jakém autě. Byli jsme připraveni to oznámit příští týden, ale tomu tak teď nebude."
Jediným termínem, který musí všichni dodržet, je polovina prosince, kdy je registrace u FIA na Rally Monte Carlo. Podle Wilsona je jedině správně projevit úctu Volkswagenu po jeho středečním rozhodnutí o ukončení aktivit ve WRC. "Je bez debaty, že to, co se stalo ve středu, je velmi, velmi smutné pro WRC."
"Jejich snaha o rozvoj povědomí o tom, co dělají, aktivace jejich programu v zákulisí WRC byla skvělá a jednoznačně pomohli rozvoji širšího povědomí o našem sportu. Za to jim dlužíme velký dík. S touto novinkou ale přichází možnost a my teď z této možnosti musíme získat to nejlepší. Musíme dát dohromady správný kontrakt, abychom získali Sébastiena a Juliena do našeho auta, abychom vytvořili vítěznou kombinaci ve světovém šampionátu," zakončil šéf M-Sportu.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?