Malcolm Wilson zamířil na Sébastiena Ogiera jako na možnou jedničku jeho týmu pro rok 2017. Ogier je, zdá se, nejžádanější obětí rozhodnutí Volkswagenu o odchodu z WRC. Malcolm Wilson aktuálně pracuje na tom, aby francouzského jezdce přesvědčil, že jeho budoucnost je v M-Sportu Fordu.
"Jsem přesvědčen, že pro něj máme auto, se kterým může vyhrát pátý světový šampionát," řekl Malcolm Wilson, šéf M-Sportu britskému Autosportu. Brit odhalil, že už s Ogierem začal mluvit o možném budoucím kontraktu. "Není žádným tajemstvím, že pro mě byl mezi jezdci vždy číslem jedna. Na konci roku 2011 jsme byli blízko podpisu mezi ním a Fordem a udělám vše, co budu moci, abych se ujistil, že mi tentokrát neunikne."
Když byl Wilson dotázán, jestli jsou plány na testy Ogiera s Fiestou RS WRC 2017, tak odpověděl: "Je to něco, o čem jsme mluvili, ale je jasné, že Sébastien ještě musí probrat spoustu věcí s Volkswagenem před tím, než bude vědět, kdy může přijít a řídit auto." Malcolm pak dodal, že rozhodnutí Volkswagenu oddálilo jeho plány na oznámení jezdecké sestavy na rok 2017, která měla být oznámena v příštím týdnu.
Všeobecně se mělo za to, že v hlavním týmu M-Sportu pojedou Ott Tänak a Eric Camilli. Elfyn Evans pak měl startovat s Fiestou v barvách DMACKu. "Najedou máme mnohem více rozhovorů ohledně toho, kdo bude příští rok v jakém autě. Byli jsme připraveni to oznámit příští týden, ale tomu tak teď nebude."
Jediným termínem, který musí všichni dodržet, je polovina prosince, kdy je registrace u FIA na Rally Monte Carlo. Podle Wilsona je jedině správně projevit úctu Volkswagenu po jeho středečním rozhodnutí o ukončení aktivit ve WRC. "Je bez debaty, že to, co se stalo ve středu, je velmi, velmi smutné pro WRC."
"Jejich snaha o rozvoj povědomí o tom, co dělají, aktivace jejich programu v zákulisí WRC byla skvělá a jednoznačně pomohli rozvoji širšího povědomí o našem sportu. Za to jim dlužíme velký dík. S touto novinkou ale přichází možnost a my teď z této možnosti musíme získat to nejlepší. Musíme dát dohromady správný kontrakt, abychom získali Sébastiena a Juliena do našeho auta, abychom vytvořili vítěznou kombinaci ve světovém šampionátu," zakončil šéf M-Sportu.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?