Malcolm Wilson zamířil na Sébastiena Ogiera jako na možnou jedničku jeho týmu pro rok 2017. Ogier je, zdá se, nejžádanější obětí rozhodnutí Volkswagenu o odchodu z WRC. Malcolm Wilson aktuálně pracuje na tom, aby francouzského jezdce přesvědčil, že jeho budoucnost je v M-Sportu Fordu.
"Jsem přesvědčen, že pro něj máme auto, se kterým může vyhrát pátý světový šampionát," řekl Malcolm Wilson, šéf M-Sportu britskému Autosportu. Brit odhalil, že už s Ogierem začal mluvit o možném budoucím kontraktu. "Není žádným tajemstvím, že pro mě byl mezi jezdci vždy číslem jedna. Na konci roku 2011 jsme byli blízko podpisu mezi ním a Fordem a udělám vše, co budu moci, abych se ujistil, že mi tentokrát neunikne."
Když byl Wilson dotázán, jestli jsou plány na testy Ogiera s Fiestou RS WRC 2017, tak odpověděl: "Je to něco, o čem jsme mluvili, ale je jasné, že Sébastien ještě musí probrat spoustu věcí s Volkswagenem před tím, než bude vědět, kdy může přijít a řídit auto." Malcolm pak dodal, že rozhodnutí Volkswagenu oddálilo jeho plány na oznámení jezdecké sestavy na rok 2017, která měla být oznámena v příštím týdnu.
Všeobecně se mělo za to, že v hlavním týmu M-Sportu pojedou Ott Tänak a Eric Camilli. Elfyn Evans pak měl startovat s Fiestou v barvách DMACKu. "Najedou máme mnohem více rozhovorů ohledně toho, kdo bude příští rok v jakém autě. Byli jsme připraveni to oznámit příští týden, ale tomu tak teď nebude."
Jediným termínem, který musí všichni dodržet, je polovina prosince, kdy je registrace u FIA na Rally Monte Carlo. Podle Wilsona je jedině správně projevit úctu Volkswagenu po jeho středečním rozhodnutí o ukončení aktivit ve WRC. "Je bez debaty, že to, co se stalo ve středu, je velmi, velmi smutné pro WRC."
"Jejich snaha o rozvoj povědomí o tom, co dělají, aktivace jejich programu v zákulisí WRC byla skvělá a jednoznačně pomohli rozvoji širšího povědomí o našem sportu. Za to jim dlužíme velký dík. S touto novinkou ale přichází možnost a my teď z této možnosti musíme získat to nejlepší. Musíme dát dohromady správný kontrakt, abychom získali Sébastiena a Juliena do našeho auta, abychom vytvořili vítěznou kombinaci ve světovém šampionátu," zakončil šéf M-Sportu.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.