Letošní sezona WRC ještě neskočila, servisní park už ale plně přemýšlí o roku 2017. Týmy dolaďují vývoj nových vozů, avšak obsazení jednotlivých týmů není ještě jasné u všech značek. Hlavní hvězdou na jezdeckém poli, která ještě nemá smlouvu, je zřejmě Thierry Neuville.
„Neuvile je jedním z jezdců, se kterými jednáme. Je na zúženém sezamu, ale o jezdcích již brzy rozhodneme. Jezdeckou sestavu doladíme v nadcházejících dnech, konkrétně příští týden. Jednali jsme se všemi jezdci a jejich manažery. Teď máme všechny informace, které potřebujeme k rozhodnutí. Chceme učinit rozhodnutí před Katalánskou rally. Neuville je zajímavým jezdcem pro každého výrobce,“ řekl Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën.
Francouzi mají pro příští rok smlouvu s Krisem Meekem: „Myslím, že všichni jezdci ze světové špičky by chtěli jít k Citroënu. Náš návrat je spojen s velkým očekáváním. Není na mě, abych udělal rozhodnutí o Neuvilleovi. Doufám, že budeme příští rok nejlepší kromě Volkswagenu. Máme ještě dvě volná místa, takže hledáme dva skvělé piloty pro Citroën. Neuville je skvělou volbou pro příští rok.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?