Letošní sezona WRC ještě neskočila, servisní park už ale plně přemýšlí o roku 2017. Týmy dolaďují vývoj nových vozů, avšak obsazení jednotlivých týmů není ještě jasné u všech značek. Hlavní hvězdou na jezdeckém poli, která ještě nemá smlouvu, je zřejmě Thierry Neuville.
„Neuvile je jedním z jezdců, se kterými jednáme. Je na zúženém sezamu, ale o jezdcích již brzy rozhodneme. Jezdeckou sestavu doladíme v nadcházejících dnech, konkrétně příští týden. Jednali jsme se všemi jezdci a jejich manažery. Teď máme všechny informace, které potřebujeme k rozhodnutí. Chceme učinit rozhodnutí před Katalánskou rally. Neuville je zajímavým jezdcem pro každého výrobce,“ řekl Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën.
Francouzi mají pro příští rok smlouvu s Krisem Meekem: „Myslím, že všichni jezdci ze světové špičky by chtěli jít k Citroënu. Náš návrat je spojen s velkým očekáváním. Není na mě, abych udělal rozhodnutí o Neuvilleovi. Doufám, že budeme příští rok nejlepší kromě Volkswagenu. Máme ještě dvě volná místa, takže hledáme dva skvělé piloty pro Citroën. Neuville je skvělou volbou pro příští rok.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?