Toyota na Paris Motor Show ukázala nemaskovaný Yaris WRC. Zároveň japonský tým se sídlem ve Finsku představil své sponzory - tím hlavním partnerem bude IT společnost Microsoft. Americká firma je také technickým partnerem TOYOTA GAZOO Racing WRC.
Tommi Mäkinen v Paříži také představil další důležité partnery týmu - společnosti DMG Mori a Panasonic. Microsoft kromě partnerství s týmem má za úkol také zlepšit mediální pokrytí týmu pro fanoušky.
Toyota ve svém prohlášení slibuje "výraznější komunikaci s fanoušky přes aplikace Microsoft. Díky tomu budou mít možnost zažít motorsport z první ruky". Toyota se do rally příští rok vrátí poprvé od roku 1999. Tehdy odešla z WRC do F1.
Dle některých zdrojů měla dnes Toyota oficiálně oznámit své jezdecké složení pro příští sezonu. Ovšem nestalo se tak. Podle naprosté většiny spekulací však za tým pojedou jako tovární jezdci Juho Hänninen a Esappeka Lappi. Třetí vůz tým přidá v průběhu roku, zřejmě od čtvrté soutěže.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?