Toyota na Paris Motor Show ukázala nemaskovaný Yaris WRC. Zároveň japonský tým se sídlem ve Finsku představil své sponzory - tím hlavním partnerem bude IT společnost Microsoft. Americká firma je také technickým partnerem TOYOTA GAZOO Racing WRC.
Tommi Mäkinen v Paříži také představil další důležité partnery týmu - společnosti DMG Mori a Panasonic. Microsoft kromě partnerství s týmem má za úkol také zlepšit mediální pokrytí týmu pro fanoušky.
Toyota ve svém prohlášení slibuje "výraznější komunikaci s fanoušky přes aplikace Microsoft. Díky tomu budou mít možnost zažít motorsport z první ruky". Toyota se do rally příští rok vrátí poprvé od roku 1999. Tehdy odešla z WRC do F1.
Dle některých zdrojů měla dnes Toyota oficiálně oznámit své jezdecké složení pro příští sezonu. Ovšem nestalo se tak. Podle naprosté většiny spekulací však za tým pojedou jako tovární jezdci Juho Hänninen a Esappeka Lappi. Třetí vůz tým přidá v průběhu roku, zřejmě od čtvrté soutěže.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?