Toyota na Paris Motor Show ukázala nemaskovaný Yaris WRC. Zároveň japonský tým se sídlem ve Finsku představil své sponzory - tím hlavním partnerem bude IT společnost Microsoft. Americká firma je také technickým partnerem TOYOTA GAZOO Racing WRC.
Tommi Mäkinen v Paříži také představil další důležité partnery týmu - společnosti DMG Mori a Panasonic. Microsoft kromě partnerství s týmem má za úkol také zlepšit mediální pokrytí týmu pro fanoušky.
Toyota ve svém prohlášení slibuje "výraznější komunikaci s fanoušky přes aplikace Microsoft. Díky tomu budou mít možnost zažít motorsport z první ruky". Toyota se do rally příští rok vrátí poprvé od roku 1999. Tehdy odešla z WRC do F1.
Dle některých zdrojů měla dnes Toyota oficiálně oznámit své jezdecké složení pro příští sezonu. Ovšem nestalo se tak. Podle naprosté většiny spekulací však za tým pojedou jako tovární jezdci Juho Hänninen a Esappeka Lappi. Třetí vůz tým přidá v průběhu roku, zřejmě od čtvrté soutěže.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.