Katalánská rally bude posledním asfaltovým podnikem pro současné vozy WRC. Na startu se sejde hned 17 speciálů WRC, kromě obvyklých jmen pojedou s vozy WRC také Craig Breen, Kris Meeke, Henning Solberg, Martin Prokop nebo Valeriy Gorban.
Největším favoritem bude vítěz z let 2013 a 2014, Sébastien Ogier. Vloni zde ale slavil své první vítězství ve WRC Andreas Mikkelsen. Soutěž bude zajímavá i tím, že na startu uvidíme všechny speciály WRC, které vznikly - Citroën DS3 WRC, Ford Fiesta RS WRC, Mini John Cooper Works WRC, Volkswagen Polo R WRC, Hyundai i20 WRC 2015 a Hyundai i20 WRC 2016. Ve WRC2 budou hlavními adepty na vítězství Jan Kopecký a Pontus Tidemand, tovární jezdci Škody Motorsport.
Startovní listina: ZDE
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?